Godt kattesand med levering?

Jeg (eller rettere; kattene :crazy_face: ) har brugt Olivers kattesand i mange år, men da det simpelthen er blevet for dyrt i forhold til kvaliteten, er jeg nu på udkik efter et andet produkt.

Vi har brug for kattesand som er drøjt i brug, klumper godt, tager lugtgener og som man kan købe med levering til døren. Vi har nemlig ikke bil.
Slutteligt skal det naturligvis være til at betale.

Har I nogle anbefalinger eller forslag? :slight_smile:

Ved flere bruger agrosams forskellige typer

1 Synes om

Agrosams er et godt grus til fornuftig pris. Fragten er dog lidt dyr, når vi er vant til zooplus mm.
Jeg bruger Golden White og har gjort i flere år, jeg køber på Bitiba, hvor det er billigere end eks zooplus.

1 Synes om

Agrosam med aktivt kul er vi meget tilfredse med :smil:

1 Synes om

Vi bruger Lindo Cat. Vi køber 50 sække a 20 kg ad gangen. Leveret på en palle foran garagen.

Det vil jeg tro, at de fleste detailhandlere vil kunne arrangere. Til en fornuftig pris. Det er jo ikke værdiskabende at slæbe et tons ind i en butik og ud igen.

2 Synes om

Tak. :slight_smile: Jeg tror, at jeg vil prøve at bestille lidt forskelligt fra Bitiba og se, hvad der fungerer for os. :slight_smile: Jeg har desværre ikke mulighed for at bestille en hel palle hjem ad gangen, men nu hvor jeg kun har fire katte, kan mindre heldigvis også gøre det.

2 Synes om