Godt nyt til dyreglade millionære

En safaripark i jylland lukker grundet økonomien. Så de har nu 900 dyr til salg eller bare parken.

I optagelsen sad en dyrepasser og blev slikket i øret af en MEGET kælen australsk dingo - og de har hvalpe! Gud hvor var de bare kære…

Er der nogen der står og har et par mil de ikke lige ved hvad de skal bruge til? Gg

Har desværre ikke lige så mange penge, kunne da ellers godt lige bruge en dyrpark.

Hvilken dyrpark er det Gry?

Det er Lintrup Zoo Park, som faktisk ikke ligger så langt fra, hvor vi bor.

Vi var dernede for et par år siden og forventede ikke det store, men det er faktisk en rigtig hyggelig lille zoo med mange forskellige dyr. Ærgerligt, at de ikke har penge til at fortsætte.

I øvrigt synes jeg ikke, at det er godt nyt. Jeg synes, det er synd for de ansatte, der mister deres job, og for dyrene, der sikkert ender med at blive aflivet.

Altså parken er sat til salg, og alt maden er doneret så mon ikke nogen køber parken eller dyrene bliver opkøbt af de forskellige zoos og dyreparker i dk?

jeg tvivler på at de bare bliver aflivet? de kan jo bruges i avlsprogrammer osv.

http://lintrup.bwind.dk/

link til parken :slight_smile:

I betragtning af, hvor mange dyr, diverse zoologiske haver allerede nu afliver, tror jeg roligt, man kan forvente, at en del af dem bliver aflivet :(. Der er simpelthen kun plads til et begrænset antal dyr i parkerne.

Desværre er der nok ikke nogen, der er i stand til at komme med en stor pose penge og redde hele parken som den er :frowning: