Godt nytår til alle 
De sidste to år har jeg været ude og rejse til nytår og direkte (i Ungarn) eller indirekte (i London) fejret nytåret sammen med en masse mennesker. Det kunne jeg i sagens natur ikke i år, så selvom jeg har tilbragt en del tid med min søster de seneste måneder, valgte jeg at gå i den anden grøft og sidde alene med kattene.
Da det første skyderi begyndte (omkring Dronningens nytårstale) kunne jeg godt se på Duchess, at hun ikke var helt stolt, men hun aflæste de andre katte og mig og faldt mere og mere til ro i løbet af aftenen og da det var voldsomst så jeg ingen reaktion fra hende. Hun er desværre lidt coronaramt, fordi hun så længe har gået hjemme i sin egen lille boble med stort set kun mig og de andre katte som selskab, så hun reagerer kraftigt på nye ting - jeg håber, det ændrer sig, når verden åbner igen 
Selvom jeg sad alene, skulle dagen markeres, så jeg lagde den pæne dug på og lidt bordpynt, satte champagne på køl og lavede god mad.
Til Dronningens nytårstale var der snacks i form af spicy græskardip med agurkestænger, peanuts og cashewnødder. Forretten var hummerbisque med en klat creme fraiche og lidt rejer på toppen. Hovedretten var jægergryde med krondyr, bacon, svampe m.v. serveret med blomkålsmos og til dessert havde jeg lavet en frossen græskarmousse pyntet med flødeskum og chokoladespåner. Så var jeg også mæt!! (og har dejligt mange rester
)
Jeg glæder mig til, at verden åbner igen, så jeg kan komme lidt ud og rejse og Cocky kan få nogle killinger