Godt nytår

I ønskes alle, både i " kattegale" mennesker og alle de dejlige katte, en rigtig godt nytår, jeg ønsker i alle får en dejligt år der kommer, med de bedste ønsker for jer alle, håber der bliver gode ønsker opfyldt, hos jer alle. Tak for året der svinder til alle her :heart:
:nytaarsballon: :balloon: :tada: :firecracker: :confetti_ball: :fireworks: :sparkler: :champagne: :tropical_drink::nytaarsballon:

12 Synes om

Tak i lige måde

8 Synes om

Rigtigt godt nytår til dig også og tak for alle dine positive indlæg :hjertehop:
Og også et godt nytår til alle andre brugere her på KG.

:partytime: :nytaarsballon: :partytime: :nytaarsballon:

9 Synes om

Tak og i lige måde :slight_smile:

6 Synes om

Godt nytår til alle her på Kattegale
:skaal: :nytaarsballon: :skaal: :nytaarsballon:

13 Synes om

Tak I lige måde :nytaarsballon: Her forventer vi få en stille aften for 12 :tihi:

6 Synes om

I ønskes alle to- som firbenede et fantastisk godt og dejligt nytår

:partying_face: :boom: :clinking_glasses: :two::zero::two::three: :beer: :fireworks: :tada::champagne:

8 Synes om

godt nytår til jer alle - pas på jer selv, raketterne kommer vandret i år

8 Synes om

Godt nytår.

10 Synes om

Dronningen kigger i sin krystalkugle og ønsker Godt Nytår fra alle os i Høje-Taastrup. :slight_smile:


Dushara Cathal Caithlin, 29.12.2022

12 Synes om

Også godt nytår herfra - tak for 2022.
Stine og Misters år opsummeres vist medst sådan

Jeg er hjemme i aften, nok mest fordi det ikke siger mig så meget med det der nytår og store fester med alt for meget alkohol mm.
Kattene er ret ligeglade med det fyrværkeri, så de skal nok klare sig, største krise er at de ikke må komme i haven, det er et problem for Mister…

Håber at I alle kommer godt og sikekrt ind i det nye år…

11 Synes om

Rigtig Godt Nytår :tada::clinking_glasses::champagne::partying_face::fireworks::sparkler:

9 Synes om

Godt nytår fra os 3.

Jeg håber virkelig, at 2023 opper sig i forhold til 2022 og holder op med at kaste krise efter krise i hovedet på os. Jeg er ikke sikker på, det nytter noget at ønske, at Putin dør eller bliver afsat - der er vist skingrende skøre og krigsgale mænd nok i den russiske top, der gerne tager over. Men så håber jeg, at krigen i Ukraine slutter på anden vis.

For os her på KG håber jeg på et nyt år med hygge og sjov og alvor og mange, mange flere katte :black_cat: :cat2: :black_cat: :cat2: :black_cat: :cat2: :black_cat: :cat2:

11 Synes om

Også godt nytår herfra. Selvom det næppe bliver noget godt nyt år :cry:

Vi har lige fået en flaske champagne af Alvin nabokat, så den vil vi skåle i ved midnat :champagne: Selvom jeg ikke bryder mig om champagne …

10 Synes om

Der skal også lyde et Godt Nytår herfra. Jeg har knoklet igennem hele ugen, så jeg skal bare hygge mig med Vaffel, stille og roligt. Måske åbner jeg en flaske bobler, men det er langt fra sikkert jeg får lyst til det. Vaffel er rigtig bange for nytårsskyts, så jeg håber ikke det bliver alt for slemt i år. Formiddagen er gået med at pille al julepynten ned og smide juletræet ud. Jeg går aldrig ind i et nyt år med julepynten fremme.

Men det er nu også hyggeligt, at pille julepynten af træet og pakke den ned igen. Jeg har så meget virkelig fint og meget gammelt julepynt og hvert enkelt stykke, bærer på så mange minder. Det bliver altid meget omhyggeligt pakket ind efter alle kunstens regler, så det ikke går i stykker. Nu kan det hvile i fred og ro til næste år.

5e0ae99e67768 (1)

9 Synes om

Juletræet med sin pynt

Viser at vi er begyndt.

Først skal træet vises
Siden skal det spises

GODT NYTÅR !

9 Synes om

Godt nytår herfra også :tada:

9 Synes om


A bit of “fireworks” that doesn’t scare the animals. Happy new year :wink:

10 Synes om

Jamen så godt nytår da :crazy_face::joy:

15 Synes om

I ser yndige ud … :klappe:

5 Synes om