Golden Grey Master m silikat og duft bortgives

Hvis nogen lige står og mangler 14 kg GGM i ny og uåbnet pose naturligvis, så må de meget gerne komme og hente den hos mig.

Jeg bor på Amager.

Så fik du nok af det :tihi:

Øv jeg ville ellers gerne PRØVE xdet der med pudderduft. Kan man ikkeblande det med det uden duft så man får det lidt mere diskret? Jeg ka godt li’ grus med duft men så mange som har slrevet om lige netop den der så tør jeg ikke kaste en masse penge ud på det, hvuis nu jeg syn’s det oser L

Pokkers at der er så langt derover. Jeg skal da godt nok til København i morgen aften, men der er jeg på arbejde G så det går nok ikke…

Jeg vil meget gerne prøve det… Sender dig lige en pb :slight_smile:

Øv, jeg var ellers også klar :wink: Jeg elsker duft :smiley:

Hov, havde slet ikke set jeres svar - ja, Isa, jeg kan sgu ikke vænne mig til gruset…og jeg vil bare så gerne, men må opgive.

Jeg har det endnu - prinsessejulie lagde billet ind, men siden har jeg ikke rigtig hørt noget.

Så jeg har det som endnu, og vil da stadig gerne af med det da det står i gangen og fylder.

Ellers kan du komme her og bytte det til det hvide grus jeg har - så kan du få afprøvet det :slight_smile:

Hvad er det for noget hvidt grus - lugter det fælt???

Men ellers jo!

[QUOTE=Helene;648079]Hvad er det for noget hvidt grus - lugter det fælt???

Men ellers jo![/QUOTE]

Det hedder Van Cat.
Jeg har brugt det et stykke tid, men da jeg er inde i en periode, hvor jeg vasker bakker ofte kan jeg ikke rigtig vurdere, hvor godt det er.
Synes dog det støver mere end andet grus jeg har brugt.

Men som sagt er du velkommen til at afprøve det :slight_smile:

Hvis det er Van Cat der er i en rød pose, så kan jeg ikke rigtigt tåle den. Men derfor må du gerne få Golden Greyen alligevel.

Men ved ikke om det er Van cat’en der er i en rød pose?

[QUOTE=Helene;648086]Hvis det er Van Cat der er i en rød pose, så kan jeg ikke rigtigt tåle den. Men derfor må du gerne få Golden Greyen alligevel.

Men ved ikke om det er Van cat’en der er i en rød pose?[/QUOTE]

Nej, det er gennemsigtig pose :slight_smile:

Nå, men så tør jeg godt!!! Min overbo sagde også lige det var Lindo Cat hun havde givet mig en prøve af…og det var SLEMT!

Så må vi lige tage adressen over pb.