Golden grey master - oplever kvalitetsforringelse

Jeg troede det var et tilfælde, at jeg havde fået købt 10 sække golden grey master, som var noget mere grov end tidligere… der ville jo kunne være forskel pga. om det er starten, midt i eller i slutningen af en produktion…men jeg har dog aldrig oplevet andet en topkvalitet og bittesmå fine grus derfra…

så fik jeg noget mere grov, faktisk ca. dobbelt til 3 dobbelt størrelse i forhold til vanli, 1 gang, købt her i DK fra Mellgaard - så fik jeg her den anden dag fra zooplus.de og sørme om det faktisk ikke er absolut 3dobbelt grov…ØV - og vi bruger tydeligt mere grus pga. det ikke super så godt, når det er så stort - havde nøjagtig samme udfordring med Extreme Classic for mange år siden. Og var så glad da jeg fik golden grey indenfor mine døre - og har være top tilfreds i vel ca. 5 år…indtil nu.

Har I andre også oplevet ændret størrelse indenfor de sidste 4 måneder? - klagede ikke over 1 gang grus, idet jeg bare troede det var en “enli svale”…men bliver så absolut irreteret, da gruset fra zooplus har samme tildens - har en af de tidligere poser endnu, og vil lige som om produktionsdatoen er det samme HVIS der skulle være en sådan…

Hilsen Heidi, som ellers altid har været yderst tilfreds

hmm jeg har ikke købt GGM siden december tror jeg på zooplus - og det har været præcis som det plejer.
men håber da godt nok ikke, at de laver/har lavet om på det :S For det er absolut yndlingsgruset herhjemme og jeg bruger kun andet, hvis jeg får det kastet gratis i nakken…
men jeg er da totalt lost, hvis de har lavet det grovere så det klumper ringere - for så ved jeg ikke længere hvad jeg skal købe :S

Lidt sjovt, for i dag, undrede jeg mig meget over, at det havde ændret sig…
Jeg kunne ikke rigtig sætte ord på, men jo, det er blevet “grovere” i det?

Jeg fik sending for ca 3 uger siden, og mit er som det plejer bortset fra det har fået ny emballage.

fik du dit fra zooplus Camilla S? håber godt nok ikke alle pakkerne er så grove, for det suger absolut ikke så godt nu… men støver så til gengæld overhovedet ikke når det puttes i bakkerne… nå men jeg må have åbnet alle de andre 10 papkasser og se hvordan de ser ud, og håber det KUN er de første 3 poser…

KH

Mit er som det plejer :slight_smile: Kan måske godt se det er liiiiiiiiiiiiidt grovere, men det er ikke noget jeg mærker af. Det er stadig “fin” i mine øjne og god til prisen.

Hvordan ser dine poser ud Heidi ? Er de med lyserød tryk ?

de poser som har været anden kvalitet, er den nye golden grey master pose

Nu ved jeg godt at diskussionen går på GGM. Jeg har prøvet det en enkelt gang (med to poser) og vendte hurtigt tilbage til mit Tigerino Nuggies.

Det er meget finkornet, klumper godt og dufter lige tilpas (ikke kvalmende men lige nok til at man kan dufte det)

Bare hvis nu GGM har ændret sig til det ringere sådan permanent.