Golden Grey Master?

Er det godt? Og lugter det meget af babypudder? Og støver det?

Er lige ved at bestille på zooplus, og gider helst ikke noget, der stinker eller støver for meget :slight_smile:

Vi bruger golden gray master og jeg synes ikke det hverken støver vildt eller lugter meget af babypudder.
Det eneste tidspunkt jeg synes det støver lidt på er når man hælder det op i bakken, men ellers ikke :slight_smile:

Jeg har hørt GGM er lige så godt som Extreme classic, men støver mindre.
Jeg bruger EC lige nu, men har købt GGM, så jeg kan sammenligne de to.
Tror det er en smagssag, hvad folk bedst kan lide.

Miff, det er et supergodt billede, du har :slight_smile:
Er det din egen kat?

Tak for svar begge to :slight_smile:

[quote=Mislingen;109569]
Miff, det er et supergodt billede, du har :slight_smile:
Er det din egen kat?[/quote]

Det er vores kommende misling, Junglemans Mercedes, der er på min avatar :smiley:

Jeg bruger normalt EC men prøvede Golden grey master, da det var lidt billigere… Men jeg blev skuffet, synes ik det klumpede lige så godt. Og når jeg skulle skovle klumper væk, smuldrede det nærmest bare… Så jeg bruger kun EC nu…

Det er rigtigt, kan godt huske nu, du får to nye lækre mislinger
Hun er bare super smuk :savle::savle::savle::savle::savle::savle:

Ok, det lyder ikke godt :frowning:

Jeg har aldrig prøvet EC og har kun brugt Golden men jeg er godttilfreds med det og synes da ikke det smuldrer :slight_smile:
Men køb en sæk eller 2 og prøv ad og få din egen mening af det.

[quote=Vibeke J;109589]Jeg bruger normalt EC men prøvede Golden grey master, da det var lidt billigere… Men jeg blev skuffet, synes ik det klumpede lige så godt. Og når jeg skulle skovle klumper væk, smuldrede det nærmest bare… Så jeg bruger kun EC nu…[/quote]Synes bestemt heller ikke det smulre. Måske du har fået en dårlig sending?

Olivers er derimod dårligt og smulrer, det plejede ellers at være godt i tidernes morgen!

Men lugten i GGM er jeg ikke helt vild med - jeg synes det lugter lidt pølle agtigt - men jeg er sikker på det bare er mig :slight_smile:

[quote=Rikke H;109616]Synes bestemt heller ikke det smulre. Måske du har fået en dårlig sending?

Olivers er derimod dårligt og smulrer, det plejede ellers at være godt i tidernes morgen!

Men lugten i GGM er jeg ikke helt vild med - jeg synes det lugter lidt pølle agtigt - men jeg er sikker på det bare er mig :-)[/quote]

Hihi Pølle-agtigt :? Narjj det er ik ligefrem det jeg har tænkt når man har kunnet dufte pudderen -høhø Men jeg kan også kun dufte pudderen lige når gruset bliver hældt op og ikke når der rent faktisk er pøller i :stuck_out_tongue:

Vi har i over et år brugt GGM…og er supertilfredse. Jeg har fertil hankat, og det tager lugten fint…bortset fra når han strinter andre steder end i bakken he he

Husk at grus pt. er meget billigere fra den engelske zooplus end den tyske

Nu er der ihvertfald bestilt 6 x 14 kg. GGM på den engelske zooplus… og lidt tørfoder… og et kradsetræ :slight_smile:

Super, så håber jeg det falder i din smag :smiley:

Det håber vi også, men ellers er det nok til at sælge igen :slight_smile: Det kan ihvertfald umuligt være lige så dårligt, som det sidste vi fik købt i Petworld!

Jeg brugte længe EC men på anbefaling måtte GGM også afprøves her, jeg går aldig tilbage til EC igen