Google [Bot]

Hvad er det - kom lige til at se, at der var et medlem med dette navn. Var det det, du nævnte for nogle dage siden Miss T?

Hva’ snakker du om?

en af mine killinger efter låne hannen fra Frankring?
Han skal nem’li hedde Google.fr - mit G kuld, jeg roder stadig med de tre andre navne, måske Gentle French Kiss til en af pigerne. Solist killingen, mit F kuld skal hedde French Connection

Jeg kom til at kikke forneden på siden, du ved der, hvor man kan se, hvem der er online. Og midt mellem kendte navne stod der også en “bruger” som hedder Google [Bot]. Fik ikke lige klikket ind på profilen, men tror ikke et er et medlem af kød og blod, som vi andre.

I øvrigt nogle skønne navne du der har fundet på til killingerne med det franske blod.

Fandt dette: http://www.beq-web.dk/artikler/googlevirker.html

Google har fået øje på at vi eksisterer [bigloony]

og med jævne mellemrum kommer botten på besøg og indekserer de forskellige sider… dvs ser hvad der står og noterer om der er ændringer og noterer nye sider ect…

jo flere ændringer der er sket på de enkelte sider, jo mere siger botten der sker på forummet og jo oftere kommer den retur…

Det betyder at jo mere vi snakker herinde - jo mere vil google synes vi er interessante…

Så snak løs allesammen… google er god!!

Knusere

Synes jeg har “kælet” meget for den -xxrotflmao

Ja, du har gjort din andel til at invitere det nye medlem - det er vi mange der har -xxrotflmao