Google translate

Google translate har oversat dette for mig :“når katten er ude danser musene på bordet”…

Oversættelsen til mig " når fatter er ude hopper kattene i dobbeltsengen"…

Jeg er meget underlegen overfor googles oversættelse, så jeg har valgt straks at høre på dette - jeg ønsker IKKE at få google på nakken:p:høhø::tihi::kryds::lol::thumbup::dokdok::tihi::klap::juhu::klapper:

[QUOTE=Con Meo;625236]Google translate har oversat dette for mig :“når katten er ude danser musene på bordet”…

Oversættelsen til mig " når fatter er ude hopper kattene i dobbeltsengen"…

Jeg er meget underlegen overfor googles oversættelse, så jeg har valgt straks at høre på dette - jeg ønsker IKKE at få google på nakken:p:høhø::tihi::kryds::lol::thumbup::dokdok::tihi::klap::juhu::klapper:[/QUOTE]

Det er da helt forkert - jeg tror, det skal være:

Når kattene er ude, hopper fatter i dobbeltsengen :høhø: :muhaha:

[QUOTE=Con Meo;625236]Google translate har oversat dette for mig :“når katten er ude danser musene på bordet”…

Oversættelsen til mig " når fatter er ude hopper kattene i dobbeltsengen"…

Jeg er meget underlegen overfor googles oversættelse, så jeg har valgt straks at høre på dette - jeg ønsker IKKE at få google på nakken:p:høhø::tihi::kryds::lol::thumbup::dokdok::tihi::klap::juhu::klapper:[/QUOTE]

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Det er noget af det mest morsomme, der kan komme frem, når man bruger Google translate.

En potentiel tysk killingekøber skrev engang følgende til mig på en mail
og jeg er sikker på at han havde oversat fra tysk til engelsk:

“White is now not even in what language I can be with you in touch” :lol:

Min ene søn og jeg var ved at tisse i bukserne af grin, da jeg læste det højt for ham, og bad om hjælp til at forstå sammenhængen.
Faktisk går sætningen stadig som en joke i vores familie.

Jeg var helt lost på, hvorfor der stod White, indtil jeg fattede sammenhængen …