Goteborg

Kæmpe stort tillykke.
Haley er super stolt af storbror og mor.

Stort tillykke med de flotte resultater :juhu:

Tillykke med de flotte resultater!

Aj hvor er det flot Eva - tillykke med alle cert’erne, og ikke mindst BIS!

Tillykke med nogle gode resultater! :smiley:

Kommer der billeder? :tihi:

[QUOTE=Eife;995006]Ja, Kirsten, Lisbeth Trekkie og jeg er jo taget en tur til Sverige sammen.

Det er gået rigtig godt idag. Svenskerne er fint velorganiseret og det er en stor udstilling. 15 dommere mener jeg det er.

Jeg har Athea og McCoy med og Kirsten har Ivy med. Lisbeth kan selv få lov at fortælle om sine tre :slight_smile:

McCoy og Athea er de eneste to sort sölv på udstillingen. Alle europeerne var oppe og blive bedömt ved Luigi Comorio idag.
Det gik rigtig fint. Han var glad for dem begge. Athea fik sit CAGCIB og McCoy sit sidste CACIB, så han er nu International Champion.

Ivy var også oppe, og hende kunne han også godt lide. Hun fik sit sidste CAPIB og er nu International Premier. Hun var ikke så begejstret for en Sveriges tur, så vi sagde fra starten at hun ikke ville komme tilbage til NOM, hvis det var.

Det var alle de andre europeer så. Athea var med oppe, men blev sendt ned igen. McCoy vandt dog sörme over en bengal og en aby. Så jeg var stolt af min “lille” dreng, som tog alting så flot.
Han lå faktisk endda ude på hylden foran sit bur og tog sig en lur på et tidspunkt :tihi:

På scenen (eller i panelet, som det kaldes her) gik det også rigtig fint. Jeg opfattede at han fik 1 stemme ud af 6, men han havde fået 2, og det stod 2-2-1-1 mellem de 4 af de 6 katte, der havde fået stemmer. Så den stod mellem ham og en bengal (tror jeg det var, var lidt for spændt til lige at lægge så meget mærke til den). Nå, men de to andre dommere skulle så ændre stemme, og de stemte så på hver sin!! :uha: Så der måtte en 7. skilledommer på…

Og hun valgte McCoy!! :wehu: Så han er blev BIS og jeg er bare så stolt og glad! :D[/QUOTE]

Wooow!!! Stort tillykke med de flotte resultater

Tillykke til jer alle sammen :smiley: glæder mig til lisbeths opdatering :slight_smile:

Og hvor er billederne må man må spørge :smiley:

KÆMPE TILLYKKE!!

Super flot gået - han ér også en pæn kat! :slight_smile:

/Mette

Lige nu fedter vi rundt i snestormen her et sted syd for Aalborg. Men hvis vi engang når helt hjem kommer der masser af billeder. :

Jeg fik også hvad jeg kom for. Ib og Stevie er nu internationale premiers og Adelie fik to udlandscerter til samingen.

Og hold nu op hvor er her meget sne… Jeg vil hjæææææm… og det vil kattene vist osse. Selv Ib er næsten holdt op med at vræle :wink:

Lige nu fedter vi rundt i snestormen her et sted syd for Aalborg. Men hvis vi engang når helt hjem kommer der masser af billeder. :

Jeg fik også hvad jeg kom for. Ib og Stevie er nu internationale premiers og Adelie fik to udlandscerter til samingen.

Og hold nu op hvor er her meget sne… Jeg vil hjæææææm… og det vil kattene vist osse. Selv Ib er næsten holdt op med at vræle :wink:

Ja, øj mand! Det var godt nok en sej tur hjem, i et rigtig ubehageligt føre! Jeg er endelig lige kommet ind af døren, mens stakkels Kirsten og KE har lige en time endnu før de er hjemme…

Idag fik McCoy sit første CAGCIB, var med til NOM, men tabte til den aby, han vandt NOM over igår. Det stod dog mellem ham og aby’en af de 4 katte (herunder en sort tabby europé han), der var oppe, og dommeren kom bagefter og fortalte at det havde været rigtig svært :slight_smile:

Ivy fik sit første CAGPIB, og kunne også have været med oppe til NOM, men det har været lidt hårdt for hende, så vi havde på forhånd besluttet at hun ikke skulle op.

Athea fik sit 8. CAGCIB og er nu Grand International Champion :smiley: Hun var også med oppe til NOM, men blev ikke valgt :slight_smile:

Tillykke med de fine resultater.
Godt i kom helskindet hjem, jeg har tænkt en del på jer i dag. Om i, i det hele taget kumme komme hjem.
De bliver jo vores tur, næste weekend. Håber vi får bedre vejr, når vi skal køre til Hamborg.

Tillykke med de fine resultater.
Godt i kom helskindet hjem, jeg har tænkt en del på jer i dag. Om i, i det hele taget kumme komme hjem.
De bliver jo vores tur, næste weekend. Håber vi får bedre vejr, når vi skal køre til Hamborg.

Ih, endnu en god dag :slight_smile:

Tillykke med resultaterne i dag også!

Og godt I kom helskindet hjem :slight_smile:

Stort tillykke :flag: med en god udstilling og de flotte resultater. :smiley:

Tillykke til jer allesammen :flag:, og dejligt at I er kommet helskindet hjem igen, i det føre :slight_smile:

Tillykke med resultaterne og titlerne.

Det var godt at i kom helskindet hjem i det vejr

Tillykke med resultaterne og titlerne.

Det var godt at i kom helskindet hjem i det vejr

:flag: Tillykke med de rigtig flotte resultater :slight_smile:

Stort tillykke med resultaterne :flag: