Gourmet Love-trip

Min kæreste har været så heldig at vinde et luksus gourmet ophold på Kolding Fjord Hotel. Det har været helt fantastisk, og her kommer lige et lille udpluk af stedet, vores suite, og noget af al den lækre mad vi har stoppet os med!

Oh my - det ser da usandsynlig godt ud!

Det ser vel nok dejligt ud…
Sådan noget skal man give sig selv og sit parforhold engang imellem :thumbup:

det er sent og jeg skulle da have været i seng - fik det læst som “kattene har vundet…”, blev nysgerrig og skulle ind og se hvordan det gik for sig :tihi:
håber i havde en god weekend :slight_smile:

Hej Laina
Shit, det ser bare lækkert ud. Håber I har haft en fantastisk weekend på hotellet. Er kun lidt misundelig.

Mariann

:savle::savle::savle:

Det ligner noget, jeg godt kunne vænne mig til hver eneste dag året rundt.

:inlove:

Tak alle sammen. Det var simpelthen bare så lækkert, så forstår godt du bliver lidt misundelig Mariann :slight_smile:

Ann - Jeg tror også helt bestemt at det har været godt for vores forhold, der er bare tid til mere kærlighed når man kun er hinanden!

Wow, det ser lækkert ud. Nu er jeg endnu mere misundelig! God mad, skønne omgivelser og kæresten :hjerte:

I øvrigt rigtig hyggeligt I lige kiggede forbi i Brædstrup på vejen hjem :ok:

Åh hvor ser det godt ud :savle:
Hvor må I have nydt det :thumbup:
Hilsen Lisbeth

Uh, hvor ser det bare godt ud :thumbup:

Kære Laina.

Nej, hvor dejligt for jer, håber I nød opholdet i fulde drag.

Jeg har været der, skønt sted og dejlig mad, og så ligger det jo også vidunderligt.

Det var så skønt!

Jane - Jeg tror bestemt også vi bliver nød til at komme tilbage når det er sommer og blade på træerne, så tror jeg det bliver endnu flottere.

Det er forresten lidt sjovt, har lige set Statsministeren være der, i det program om ham på dr2. Ikke underligt vi følte os lidt fremmede i det fine, når det er sådanne mennesker vi mingler med :wink:

WAUW det ser da super hyggeligt ud :thumbup: