Græskar amok!

Jeg har lavet græskar lygter for første gang! :smiley: Det er fa også på tide. Vi var en håndfuld venner der havde Halloween-hygge i weekenden
Her er græskar resultatet:

Det blev også til lidt uhyggelige godter :slight_smile:

De er totalt for fede… :rock:

hold da op hver er de MEGA fede! :smiley:

Hold op nogle seje fingre! Er de lavet af marcipan?

Det er også nogle seje græskar, jeg bliver altid imponeret når folk laver mere end tre trekanter og en mund, for det er jo mega besværligt at skære i det møg :smiley:

[QUOTE=Highfield;967833]Hold op nogle seje fingre! Er de lavet af marcipan?
[/QUOTE]

Jeps :slight_smile: Marcipan, frugtfarve, karamelsnører, lys kakao pulver og en halv mandel som negl

Det er sgu sejt. Og en mandel! Det kan jeg da godt se nu du siger det, smart. Det ligner ret godt.

Godt lavede godter, lige før jeg selv før lyst til at prøve.
Og mumie græskarret er super fedt, virkelig fedt ! Er det et du har lavet i fri hånd eller per skabelon ?
Djævlespawns’ne er også ret så frække :slight_smile:

Mumien er en af dem jeg har lavet, den er efter en skabelon. Det var min debut så jeg valgte den sikre vej :smiley: Meen jeg bliver nødt til at købe et græskar og lave en med eget design. Jeg blev lidt bidt af det :smiley:

Heh me too, men… vores butikker er rendt tør for græskar :S Kan dog håbe de får flere hjem siden der stadig er 1½ uge til halloween, men jeg tvivler desværre så jeg bliver nok nødt til at vente til næste år.
.

[QUOTE=Miss Buick;967822]Jeg har lavet græskar lygter for første gang! :smiley: Det er fa også på tide. Vi var en håndfuld venner der havde Halloween-hygge i weekenden
Her er græskar resultatet:

[/QUOTE]

Det der det er den dælme dulme genialt, hold da op, hvor er de seje og flotte…det er altså kunst!!!

Super flotte græskar :thumbup:
Godterne ser lidt spooky ud, men det er jo ligegyldigt, hvis de smagte godt :slight_smile:

he he når man først er gået igang med det er det svært at stoppe… har i de sidste par kun lavet 5 hver år efter skabelon men engang for nogle år siden sad vi 6 mennesker i en weekend og lavede dem her

kan så meget anbefale dig at lave på to sidder… den sjoveste jeg har lavet (og som jeg elsker at gentage) har mus på forsiden og sættes sådan at bagsiden lyser op på en væg, hvor man kan se en kat der ligger på lur

den øverste ved siden af den der brækker sig er et græskar i en græskar… i

Cool halloween-stuff! virkelig godt lavet :slight_smile:

[QUOTE=line_refsgaard;968448]he he når man først er gået igang med det er det svært at stoppe… har i de sidste par kun lavet 5 hver år efter skabelon men engang for nogle år siden sad vi 6 mennesker i en weekend og lavede dem her

kan så meget anbefale dig at lave på to sidder… den sjoveste jeg har lavet (og som jeg elsker at gentage) har mus på forsiden og sættes sådan at bagsiden lyser op på en væg, hvor man kan se en kat der ligger på lur[/QUOTE]

Ihhh hvor er de gode :slight_smile: God idé at lave på begge sider!!