Grain Free er ikke nok

[QUOTE=pivnu;599391]Altså samlet set?
For så hvis du fodrer halv tør, halv våd (altså ernæringsmæssigt, ikke fyldmæssigt), så har du jo muligheden for at bruge tørfoder med op imod 20% kulhydrat, da vådfoder er nemt nok at finde helt uden.[/QUOTE]

Sådan har jeg faktisk ikke tænkt det.
Har lige sendt en mail til dyrlægen, mest fordi jeg ville give en en opdatering på Buster, men har så ved samme lejlighed spurgt lidt ind til det med kulhydrat i kosten.
Vil lede noget mere hos de forskellige web-shops med dyrefoder, den største udfordring bliver nok at finde et sted hvor jeg kan købe alle produkterne samlet.
Diabetesfoder kan nemlig kun kæbes på særlige sider - da det er et diætfoder - og de sider handler fx ikke med FP21.

Vil til at i gang med det store regnskab, så jeg kan gøre mit køb mest økonomisk.
Vil nærlæse på alle de produkter der er nævnt i denne tråd.

Har fået svar fra dyrlægen, som i øvrigt synes det lyder rigtig godt med han diabetes. Hun skriver at hun ikke lige umiddelbart kunne erindre at vi havde talt kulhydratprocent, men at det bare skulle være så lavt som muligt. Så jeg vil lede efter foder med max 155, da det svarer til Hills m/d, som er det diabetesfoder som dyrlægen forhandler.

Wildcat foder varianterne er såkaldt “low carb” foder :slight_smile:

http://www.petfoods.dk/kattefoder/kattefoder-2/wildcat.html