Grand prix flip

hejsa

lige nu sidder jeg på youtube og kigger gamle danske grandprix-hits samt div fra musik programmet eldorado, det er lige før vores kontor er ved at udvikle sig til en fest

kom glad med dine minder fra dengang

mike tramp i sine meget unge dage

Helt klart den her sang, synes bare det var vildt frækt dengang. :rock:

:thumbup:

Ganske vidst fra før min tid, men med mange fine detaljer :fnis:

Jeg ville ellers gerne finde een hvor min gamle historielærer fra gymnasiet var danser i, men jeg har desværre glemt hvad den hedder. Det var een med nogle mænd der danser. Ligeledes med mange fine detajler. :fin:

[quote=KKH;186340]Helt klart den her sang, synes bare det var vildt frækt dengang. :rock:

ja mon ikke, vi drenge i skolen syntes den var rigtig rigtig fræk-høhø

[QUOTE=KKH;186340]Helt klart den her sang, synes bare det var vildt frækt dengang. :rock:

ohh my god -LOL hvor var den sjov…

Uha skal se om jeg kan finde det billed af mig selv fra et skuespil vi lavede i 8-9 kl. hvor det var vores tema sang. skuespillet hed: prinsessen der ville se video. :tihi:

den her er bare en af mine favoritter og den holder stadig

Denne her, men den er jo ret ny :rock:

så der dømt rejehop

[quote=Johnny;186355]

så der dømt rejehop[/quote]

Ja for søren da Johnny, der var vi tøser altså helt vilde dengang med at have lårkort og benvarmere på. :rock:
Og tænk sig det er sgi ved at blive moderne igen. :tihi:

og så er der lige den her tossesang, den er da til at blive i vildt godt humør af

faktisk den der har startet vores lille kontorfest

[quote=Johnny;186355]Eurovision Denmark 1983 Gry Kloden Drejer - YouTube

så der dømt rejehop[/quote]
Den kan jeg godt huske! Den var jeg helt tosset med. 4 år gammel. :tak:

min all time favorit var den her

Den gang frekventerede jeg PAN inde i KBH centrum og det var bare the song of the millenium…

den var godt nok ikke dansk, men for pokker hvor er den i ørefaldende :slight_smile:

[quote=KKH;186360]Ja for søren da Johnny, der var vi tøser altså helt vilde dengang med at have lårkort og benvarmere på. :rock:
Og tænk sig det er sgi ved at blive moderne igen. :tihi:[/quote]

ohhhhhh, var nu mest vild med den lårkorte-høhø:p
man var vel rigtig dreng:thumbup:

Orv orv!

Hold kegle den her var jeg også vildt med: - YouTube

:wehu:

[QUOTE=Johnny;186351]den her er bare en af mine favoritter og den holder stadig

det er bare så skægt… det var min mormors all time favorit… hun kunne nynne den i timevis… hvor var den bare vildt firser agtig med den makeup -LOL

Jeg så Trine Dyrholm i Brd. Madsen showet - der var hun altså fremragende!!

[quote=Battlestar;186363]min all time favorit var den her

Den gang frekventerede jeg PAN inde i KBH centrum og det var bare the song of the millenium…

den var godt nok ikke dansk, men for pokker hvor er den i ørefaldende :)[/quote]

Sjovt hvor meget 7-8 år i aldersforskel egentlig influerer. For det var i den periode jeg blev totalt træt af at se Grand prix.

Orv kom lige ind i en god stime:

Jeg kan, hånden på hjertet, huske at have stået og hoppet og danset og sunget til disse.