Gratis kindle bog om kattens oprindelse

Og hvorfor synes du da det?

Synes hvad? At du kritiserer bogen, eller? For det vil jeg altså sige vil være sådan det store flertal vil opfatte din kommentar.

Fordi du synes at videnskabelige artikler er gode?

Jeg er ked af det, Signe, men jeg tror altså ikke vi kommer nogen vegne her, for vi forstår vist ikke hinanden - eller jeg forstår i hvert fald ikke dig.
Videnskabelige artikler kan jo både være gode eller dårlige - men at kalde en videnskabelig artikel for fantasifuld vil altid være negativt :slight_smile:

[QUOTE=Eife;1092956]
Videnskabelige artikler kan jo både være gode eller dårlige - men at kalde en videnskabelig artikel for fantasifuld vil altid være negativt :)[/QUOTE]

Ja, det er jeg godt nok uenig i.

Jeg har ikke nogen grøn firkant…
Er det Amazon app’en du har eller er det via browser ?

Er det på IPad?

[QUOTE=Sheer;1092945]At skrive at noget er fantasifuldt er vel universelt eller der noget der, som jeg har helt misforstået?

Hvis betyder fantasifuldt da for jer da, Eva og Ann? Og hvorfor får jeg tommelfingeren nedad over det?

Det er da sårende eller er det noget igen som jeg skal have tommelfingeren nedad over?[/QUOTE]

Nu har jeg slet ikke udtalt mig om andet end hvordan man henter en kindlebog :gruble:
Men nu du spørger. Jo - jeg vil også mene det er nedsættende, fordi en videnskabelig artikel jo netop IKKE skal være fantasi - det skal være facts. At sige den er fantasifuld er for mig det samme som at sige at forfatteren selv har opfundet sine facts. Tæt på at det han skriver er løgn.
Jeg er med på (nu!) at det ikke var det du mente, for det fremgår af din reaktion - men jeg tror temmelig mange vil opfatte det som negativt. Sorry…

[QUOTE=danpia;1092973]Jeg har ikke nogen grøn firkant…
Er det Amazon app’en du har eller er det via browser ?

Er det på IPad?[/QUOTE]

Hos mig var det via Browser. Har du en Amazon konto og kan du normalt købe ting til Kindle via One Click?
Jeg havde nemlig også den grønne firkant, men jeg køber også en del Kindle-bøger- det er bare meget nemmere at ha’ sin tablet med frem for en tyk bog :slight_smile:

[QUOTE=danpia;1092973]Jeg har ikke nogen grøn firkant…
Er det Amazon app’en du har eller er det via browser ?

Er det på IPad?[/QUOTE]

Du henter (køber, hvis den koster noget) bogen hos http://www.amazon.com/Kindle-eBooks/ Brug linket Eva lagde ud. Og så bør du kunne downloade bogen - evt. efter at have lavet en profil hos Amazon :ok:

Jeg går ud fra det fungerer på samme måde på iPads og en “rigtig” Kindle. For hos mig vælger jeg bare hvilken “dims” bogen skal sendes til (jeg har kontoen sat op til flere fordi jeg har fået ny tablet undervejs). Og næste gang jeg tænder min tab så ligger bogen der. Ganske automagisk :smiley:

Hvor er de dog ærgerligt at jeg ikke kan få den til at fungere.

Jeg får kun brudstykker og førstesider af afsnittene… Øv.

Nej kattens overførsel til den nye verden, set med europæiske øjne, står der i Kindle-Bogen.

Ja, det er også det jeg skriver. Migrationsruter rundt om i verden… At de så går fra den “gamle” til den “nye” verden, ja, det er jo også verdenen :høhø:

Kattene stammer vel fra Eurasien? Sjovt forresten jeg har aldrig tænkt på at katte ikke var i Amerika før “indvandrerne” :slight_smile:

Interessant bog. Men cloud-versionen er ikke til at bladre i, så jeg må ha’ resten med når jeg får taget mig sammen til at rejse mig og finde min tab :slight_smile:

Så lykkedes det endeligt :slight_smile:

Jeg har ikke haft nogle grønne firkanter at hente via, men det gør heller ikke noget, nu er den på padden

:slight_smile:

Øv har kun 5 sider :frowning:

Ja vikingerne har haft en “pote” med :slight_smile: