Gravkatten Theodor

Ja som jeg har skrevet gravkatten Theodor. han graver huller ALLE steder OGSÅ i mit blomsterbed. Det er ikke for at lave stort eller småt, næææ nej det er KUN for at lave hullerne. Er der nogen der har en ide om hvorfor han gør det?

Hehe, hvor er han sød! Måske tror han at han er en gravhund?? [bigloony]

Det tror jeg faktisk at han tror at han er -xxrotflmao -xxrotflmao

Det må da være perfekt at ha sådan en gravkat. Jeg mener i behøver ikke at svede hvis i skal grave huller i kan bare vise gravkatten hvor det skal gøres.

Hi hi hi ja men han har gravet mine smukke spanske marguritter op, og det er jeg IKKE så vild med

-xxrotflmao Så Theo er en gravko…nå nej …gravkat…

Det er da herligt, altså ikke hvis han ødelægger blomsterbede -høhø
Måske kan han lejes til køkkenhave bearbejdning -hahaha

Så så ikke drille

[bigloony] -rækkermegatunge -joker

Ja det kunne da sagtenjs tæn kes. på et andet forum lejede jeg ham også ud som Handyman, da han har trukket 4 små stiftsøm ud af min vindueskarm. Ja Theodor er en altmulig KAT -playkitty1 -kattedans -kitty -catsleep -tænkekitty -LOL -LOL

nåååå sine pas nu på karen ikke bliver sur, hun vil jo ha eneret på kokatte og da theodor er en gravkokat er det jo tæt på

UHAAAAA JA den havde jeg ikke lige tænkt på. meeeeen jeg kom jo forst med min gravkokat??? -kittypushpull -kittypushpull -kittypushpull -kittypushpull -kittypushpull -kittypushpull

Hold op hvor er han kær…

Kunne jeg låne ham til at grave huller til kattehegnet???

tsk tsk tsk man graver ikke huller til kattehegn, man borer

Jaja hvis man er så PHISE fornem at man har sådan en filejs… G

Så så ikke drille

[bigloony] -rækkermegatunge -joker[/quote]

hvis nu vi maler ham sort/hvid er han en ko-kat = gravko

-sorry jeg kunne altså ikke dy mig

Så så ikke drille

[bigloony] -rækkermegatunge -joker[/quote]

hvis nu vi maler ham sort/hvid er han en ko-kat = gravko

-sorry jeg kunne altså ikke dy mig[/quote]

FNIS lige nu er han blå og hvid, tæller det? Har ligge oppe på bordet hvor mine pigers tucher lå -what [smilie=hate-smile.gif]

-høhø så mangler der nok snart en af dem på bordet. OG I kan finde dem i et hul i haven -thumbs
En af mine killinger gravede engang hendes ejers tandbørste ned i den indendørs kattebakke… [smilie=hate-tunz.gif]
Men hendes mor var også en gravemaskine i hendes unge dage…alt Habibi kunne finde blev gravet ned. Daggamle kyllinger, sodavandskapsler, pelsmus, min gemals ur, mit ur for den sags skyld også. Den aften hun prøvede at stjæle hans briller fra natbordet, var det nok…så blev briller og ud lagt ind i et skab. Men Habibi “tabte” sit gravegen da hun blev mor. Men mor var hun også på den mest forbilledelige måde.
OM Oline/datter stadig graver, ved jeg ikke. Hendes ejer er jeg godt nok i kontakt med jævnligt, men der er ikke kommet nye gravehistorie længe.
Man kan ellers læse om gravemaskinen Oline i en af landets aviser, for hendes ejer er journalist og syntes historien var så morsom den burde offentliggøres -høhø

Jeg syntes Theo er SÅ dygtig -thumbs -thumbs -thumbs -thumbs
Brita -pote

HA HA HA HA HA HA Hvor morsom [bigloony] [bigloony]

Det har jeg godt nok aldrig set før, hvor er han sjov [bigloony]

Hvor er han bare sød, der i sit hjemmelavede hul… Er nu lidt sjovt -hæhæ