Grenetik i Randers i morgen (d.3.11.)

Er der andre end mig der skal med? :slight_smile: Jeg havde egentlig glemt det, men blev heldigvis lige mindet om det i dag, hehe… Bliver interessant at høre hvad Ole har at sige denne gang

  1. november 2010

Denne aften kommer også til at handle om genetik.
Ole Amstrup kommer og fortæller mere om genetik.
Denne gang vil han gå lidt ind bag ved forskellige aspekter af opdræt – genetiske sygdomme og sammenhænge.
Kom og hør anden del af genetikken, du kan lære en masse, og stille spørgsmål.
Da foredraget er længere end den tid vi normalt har til rådighed, mødes vi kl. 18.00, og vil slutte ca. kl. 22.00.

Tilmelding senest 31-10-10 til Solveig & Flemming på :
[email protected] eller telefon : 8641 8163

Pris for aftenens arrangement incl. kaffe / te og kage : 25,- kr.

Kat : Bodil Fryd / Tyrkisk Van
Kage : Solveig & Flemming Christensen

Jeg kommer, men måske lidt senere. Det kommer an på hvornår vi kommer fra Sjælland.

Laina - Ah :slight_smile: Håber ikke at det bliver for sent så :slight_smile:

jeg kommer desværre ikke… har sent fri i praktikken i morgen og skal være frisk næste morgen kl 7 i Brønderslev…
så jeg kommer først igen til december :tihi:

PiaB - Så oplever du også et af vores hyggeligste arrangementer i løbet af året! :ok:

Ville gerne have været med, men gemalen skal på aftenarbejde så kan ikke finde kørelejlighed. Måske jeg kan lokke PiaB til et lift i dec. vi kan være fælles om benzinen ?

MVH
Gitte

[quote=GitteS;482379]Ville gerne have været med, men gemalen skal på aftenarbejde så kan ikke finde kørelejlighed. Måske jeg kan lokke PiaB til et lift i dec. vi kan være fælles om benzinen ?

MVH
Gitte[/quote]
Hvis du vil med til December så siger du bare til :ok: jeg skal helt klart derned :tihi:

det er desværre bare lige den her gang, jeg simpelthen har for pakket skema til at nå det :frowning:

Så husk at I skal have pakke-gave med :smiley: :smiley: Julebingo-bango er så morsomt :yah:

Jeg ville rigtig gerne med…jeg har ingen kendskab til grenetik :tihi::tihi::tihi:

Al makt te di orblene…eller noget…tror nu nærmere det er en tastefejl…og hvem har ikke lavet det…

Jeg har desværre sat mig på en tid til samtale i børnehaven kl.18, og da jeg så vil komme mere end time inde i mødet, så må jeg desværre vente med den del af genetikken til en anden god gang.

Jeg bor lovlig langt derfra. Men det lyder ellers spændende. Hvis Ole lægger slides ell. lign. på nettet bagefter, vil jeg meget gerne se dem. :slight_smile:

HolyMoly - Ole har en del slides på nettet, men man skal google eller kende den præcise adresse. Men prøv at google :slight_smile:

De her slides fra Ole er vel efterhånden nogle år gamle

http://www.felesgrata.dk/genetik/index.html

Men måske kan det være at han kom med nogle nye og opdaterede slides til fordraget :slight_smile:

MoMo - Det er heller ikke dem jeg tænker på. Det er ikke nogen man kan finde ved at gå ind via hans hjemmeside i hvert fald, man skal google dem frem, har jeg i hvert fald gjort et par gange. Og jo, disse er jo da nok nyere… Men du kan jo skrive og spørge ham efter dem. Vi fik dem alle i papir form, så ikke nogen af os der bad om det :slight_smile:

Eife - Fino, hvis han ikke har offentliggjort nye slides specielt til emnet, så har jeg givetvis allerede set dem, du hentyder til. Han har jo holdt disse kurser i årevis. :slight_smile:

HolyMoly - Det ved jeg jo så ikke om han har, altså lavet nye, jeg har kun været til del I før, ikke del II.

Gren-etik :tihi: Lige noget for en botanik-freak :wink: