Grevesmühlen 3-4.oktober 2015

Hehe, jeg har ikke råd til turen, og heller ikke anden grund at tage til udlandet end at jeg synes det lyder som at jeg ville få godt selskab dernede :slight_smile: Men ellers tak for tilbudet!

Der kommer nok en anden gang mon ikke :høhø:

Joeh, det håber jeg da :tihi: Nu var vi jo lige i Stockholm i sidste måned, så næste gang bliver nok når Ginny får brug for et udenlandscertifikat, og eftersom hun pt har killinger og ikke har fået sit første CAC endnu, så går der nok liiidt tid :høhø:

Jeg håber Sami får sidst cert i klasse 7 og det første i 5 … men han er stadig lidt til den runde side så jeg vil ikke blive chokeret hvis det hele ender med mg :høhø: … den chip må godt snart brænde ud … skal du ikke til Malmø?

Årh, mon dog ikke han kan få lov at få sine certifikater trods alt - jeg krydser i hvert fald fingre :kryds: Nu ved jeg ikke hvor tyk han er, meeen har godt nok mødt nogle runde coon kastrater i årenes løb, der alligevel har fået lov at få deres cert’er :høhø:

Nej, jeg har valgt at prioritere Européringens Special Show i Stockholm i år :slight_smile: Så sammen med Ginnys kuld er det hvad jeg bruger mine penge på i dette halvår :høhø:

Ja det var det Anne :slight_smile: