Grill/hyggeweekend 13-15 juni 08

hejsa

tænkte da lige på at vi ku imidlertiddig fortsætte planlægningen af denne tur herinde

Mai. du har vel stadig styr på hvem der ku hvornår osv eller skal vi tage den helt fra starten af

Hov hov det har jeg ikke fået med… jeg vil også gerne med :slight_smile:

annette: jamen så er du da bare med, dog tror jeg selve planlægningen osv er sat lidt på pause pga af alt det rod inde på kg.
foreløbig har vi disse 2 week i tankerne
13-15 juni el 19-21 juni
det skal foregå ved ebeltoft på denne campingplads www.blushøj.dk
der er mulighed for hytteleje på pladsen

Ja jer er klar på den weekend der passer jer =) -balloons -hop -weee -bravo -ballon -gris -mis

Jeg er jo helt klar. Ved endnu ikke om det bliver med eller uden børn

jeg er på i begge de nævnte weekender - men IKKE den 27-29

Vi gør hvad vi kan for at komme… når datoen, er helt fastlagt, skal allan lige give arbejdet besked, så vi ved om han kan få fri den weekend… han arbejder hver 4 weekend… og ved ik om det rammer sammen…

Weekend uge 23

Johnny
Sine
Charlotte.
Heidi B
Mai

Weekend uge 24

Johnny
Sine
Charlotte
Winnie
HeidiB

Weekend uge 25

Johnny
Sine
May-Britt s
Mai

Weekend uge 26.

Johnny
Sine
Heidi B

Det er hvad jeg nåede at få med.

Miss T. Der er nævnt tre weekender foruden den du ikke kan, så hvilke to mener du at du kan?

Dk Kefir Annette: Hvilke(n) weekend(er) kan du?

Har jeg glemt nogen eller er der ændringer til det jeg har noteret?

Foreløbig kan jeg alle 4 weekender… meeeen det afhænger af om jeg kan køre bil, eller om jeg/vi (hvis manden vil med) kan køre med nogen :slight_smile:

Lad os få en dato hurtigst muligt, så vi kan booke plads til telt eller en hytte.

Hvis det er i Lavsæsonen og vi skal leje hytter så er det INKL. 4 overnattende personer pr hytte til 425 kroner i døgnet.

Har lige snakket med dem for lidt siden, og vi skal være velkomne :slight_smile:

Dog skal det så foregå før den 27/6 og i og med at den 19-21 er den dag hvor vi har det LÆNGSTE døgn om lørdagen så vil jeg foreslå at det bliver den weekend :slight_smile:

Vh Allan

PS: Winnie og jeg tager højst sandsynligt en hytte for det kan bedst betale sig i stedet for at 2 par tager campingvogne med. 2*(268 i overnat) + 225 for strøm bliver ikke meget dyrere end at 2 par tager campingvogne med hver især + at vi slipper for spildtid med at sætte det op og så kan vi gå DIREKTE til hyggen :smiley:

hejsa

for at vi ka få denne week op at kører har jeg nu sat benene i gulvet og træder i karakter og har sat en FAST dato for denne week, det bliver den 13-15 juni på blushøj camping www.blushøj.dk
folk sørger selv for overnatning, der findes 6 personers hytter på stedet, så sørg evt for at gå sammen 6 stk og lej en hytte i fællesskab.

jeg regner med at jeg og fru tonya står for noget fælles-indkøb vedr aftensmaden lørdag
umiddelbart vil jeg mene at menuen skal være
steaks og pølser på grill
salat
flutes
bagekartoffel

ved ikke om der er en grillplads på stedet med en kæmpe grill, ellers tager vi bare vores kæmpe gasgrill med.

jeg regner osse med at sørge for indkøb af øl,vand og vin plus måske lidt spiritus, selvom jeg nu ikke regner med/håber på det skal være en drukfest.

umiddelbart er dem der har meldt sig til

winnie med gemal (allan)
sine
charlotte
heidi b
mai
johhny med frue(tonya)
dk kefir annette + gemal??
janni???
hanne p???
Mb ???
troldemor med gemal(elly)
miss t

lad lige budskabet nå ud blandt de andre herinde fra , så de osse ka finde overnatning osv.

ps, jeg beklager meget hvis der er nogle der ikke kan den pågældende week, men vi finder med garanti aldrig en week hvor alle kan

Du har ret Johnny - det er med at få fastsat en dato, ellers ender det med ikke at blive til noget. Jeg håber, I får en rigtig hyggelig weekend sammen.

Jeg vil gerne med, men tør ikke give tilsgn til noget som helst.

Jeg skal jo opereres på et tidspunkt, og har fået lovning på at hvis alt går vel, så bliver det i juni.

Så snart jeg ved hvornår det bliver, har jeg mulighed for at give besked.

Håber det er ok.

Forresten, det er ikke noget alvorligt. (håber jeg)

Perfekt Johnny - du er en gutter mis :slight_smile: d. 13-15 it is…

jeg glæder mig helt vildt…

jeg er 100% på en hytte - hvem tør ligge i hytte med mig???

hvis der allerede er nogen der er i gang med at reservere - kan der så blive plads til et lille uskyldigt sagsløst forvirret pus som mig?? [smilie=hate-angel.gif]

Jeg kører fra KBH og har plads til mindst 1 måske 2 til… hvis der er nogen derfra der mangler kørelejlighed, så har jeg plads :slight_smile:

Knus og “glæder mig for vildt -pote op over hovedet jubel”

Havde egentlig håbet det blev en ulige uge, så jeg slap for at ha børnene med [smilie=hate-hehe.gif]

Prøver lige om jeg kan få dem afsat, og hvis jeg kan, deler jeg gerne hytte og bil med Miss T.

Ellers er vi 3 personer, drenge 7 og 10, der gerne deler hytte med hvem der tør, MUHAHAHA [smilie=hate-lol2.gif]

Jeg er ikke så nem at skræmme så jeg kunne sagtens melde mig - men jeg kan nemt skræmme andre med mit morgenhår sååååååååå…

Umiddelbart er der intet i kalenderen, men jeg skal først lige aftale det med Mr. Henning

hejsa

jeg ka jo som sådan være ligeglad med hvor/hvordan i overnatter osv, men gider i ikke lige melde tilbage til mig når i har reserveret hytter osv, samtiddig vil jeg gerne ha at i lige osse skriver hvem i evt deler hytte osv med, mere så der ikke er nogle der bliver glemt.
tror så osse i skal til at reservere hytter inden de bliver reserveret til anden side, umiddel bart som jeg ser det er det 2 hytter der er behov for, men igen kommer det jo an på alt muligt.

vi skal osse ha fundet ud af det med maden lørdag aften og nok osse morgenmad søndag, resten tager vi hen af vejen.
men jeg tænker på at der skal laves noget fællesindkøb af mad og væske
maden pris deler vi bare op imellem os. øl og vand mener jeg bare at man betaler for løbende, det blir noget med et par kr for øl og vand pr stk, vin og spiritus syntes jeg folk selv skal medbringe hvis de ønsker sådan noget. det overskydende belød der bliver ud af øl og vandsalg ka så passende gå til morgenmadsindkøb søndag.

vi skal osse ha lavet et madhold, jeg regner med at der på pladsen er en grill vi ka låne, ellers tager vi vores store gasgrill med, jeg skal nok være grillmeister.
der er jo osse nogle praktiske ting vi skal ha styr på såsom stole og borde, ved ikke om der er noget på pladsen vi ka låne
jeg må lige ha fat i jeanette vedr dette

Jeg vil gerne lave kage :slight_smile:

Er der en der vil sørge for hytteplads til manden og jeg??? Gerne i ikkeryger hytte.

nej hvor godt annette, det glæder vi os til, prøv evt at kontakte winnie, hun er ihvertfald på hytteholdet og jeg mener ikke hverken hende el kæresten ryger

Undertegnede og min gemal er også på hytterne… og vi er også ikkerygere…

såvidt jeg har kunnet samle op fra de forskellige tråde - så ser det indtil videre sådan her ud - og i må skrige op hvis jeg har forkert fat i det -uha

Hytte 1

Miss T
Peterplys
Dk Kefir Annette
Dk Kefir Annettes mand
Anne K
Anne K’s mand Henning (måske)

Så er der hytte 2

Winnie
Winnies mand
Charlotte D
Heidi B
Heidi B’s mand

Så er der campisterne

jeanette og elly
johnny og tonya
sine gry
charlotte og børn

De af jer der er med på hytterne - sig lige til om det ser rigtigt ud - for så får i lige kontonummer til betaling af jeres hytte-leje-del når vi når så langt

Hvordan lyder det??

Knus og -pote dask