Grill til hygge-week

hejsa

der er desværre ingen grill på pladsen, så vi skal selv finde ud af noget.
troldemor har en kassegrill, vi har en lille bitte gasgrill, plus jeg så ikke ved om nogle af jer har mulighed for at tage en grill med. vi ka så osse bruge de her engangsgrill hvis det er.

altenativt ka vi tage vores store gasgrill med hjemmefra, den har et grill areal på ca 65x40 cm og den ka bruges osse til steg osv

hvad er der stemning for

Jeg kan godt tage et par engangsgrill med…

Hvor mange skal vi bruge tror I???

FAKTA har nogle udemærkede Grillbakker/engangsgrill til små 20 kr.

ved da ikke hvor mange der skal bruges, men mon ikke en 5-6 stk burde kunne gøre det

men der er en fakta i ebeltoft, så mon ikke det er nemmest bare at købe dem der om lørdagen, når vi alligevel er inde og handle ind til aftensmaden

men der er en fakta i ebeltoft, så mon ikke det er nemmest bare at købe dem der om lørdagen, når vi alligevel er inde og handle ind til aftensmaden[/quote]

Joo det er det sikkert SSSS

Ville bare være søøøøøøøøøøøøøøøøøød -græd -ked -græd -ked

-høhø

men der er en fakta i ebeltoft, så mon ikke det er nemmest bare at købe dem der om lørdagen, når vi alligevel er inde og handle ind til aftensmaden[/quote]

-høhø[/quote]

det er da osse alletiders, men blev du ikke kørt derned af karsten på mc, så ka det vel knibe lidt med pladsen

-høhø[/quote]

det er da osse alletiders, men blev du ikke kørt derned af karsten på mc, så ka det vel knibe lidt med pladsen[/quote]

Jooo men der kan altså monteres bokse på siden af MCen -engel

-høhø[/quote]

det er da osse alletiders, men blev du ikke kørt derned af karsten på mc, så ka det vel knibe lidt med pladsen[/quote]

Jooo men der kan altså monteres bokse på siden af MCen -engel[/quote:1pptcazt]

jamen altså hvis du gerne vil, er du hjertelig velkommen, det skal da ikke komme an på det da

He he he - nej vi køber det da i Ebeltoft - det er jo klart det nemmeste GGGGG

[quote=“Annette O”]

He he he - nej vi køber det da i Ebeltoft - det er jo klart det nemmeste GGGGG[/quote]

nåååååååååååååååååååå du blir let sur -høhø

He he he - nej vi køber det da i Ebeltoft - det er jo klart det nemmeste GGGGG[/quote]

nåååååååååååååååååååå du blir let sur -høhø[/quote]

Håååååh hvis du tror det er sur, så vil jeg nødigt vise dig hvad sur egentligt er LOOOOOOL

nåååååååååååååååååååå du blir let sur -høhø[/quote]

Håååååh hvis du tror det er sur, så vil jeg nødigt vise dig hvad sur egentligt er LOOOOOOL[/quote:phqn4rih]

åh jo det vil jeg gerne se, kommer altid til at grine over sure hysteriske madammer -høhø

LOOOOOOOOOOOOOOOL Johnny

Du er nu så skøn på din helt egen facon ;-)))

Jeg lægger fluks 5 engangsgrills fra i morgen tidlig når jeg møder på arbejde [smilie=hate-smile.gif]
Så skal I andre ikke tænke mere over dem.
Er engangs-service ikke billigere i Tyskland uanset hvor man kan købe det i DK?

Jeg smider borde og stole ind i bilen den torsdag lige inden vi kører, så er der da siddepladser nok -høhø

Vh Allan

ej hvor godt - helt perfekt [bigloony]

SUPER -dinklaphat -dinklaphat -dinklaphat -dinklaphat -dinklaphat -dinklaphat