Grömitz

Hvem skal en tur til Grömitz i marts.
Fru Hermann og jeg har tilmeldt par katte som lige har brug for en udenlandsk cert.
Og det er godt nok herrens tider siden at det kun har været fru Hermann og jeg der har været af sted.
Og ikke hele familie klanen :tihi::tihi::tihi:
Samson bliver på sjælland og Jaqueline og Dennis tager Fredericia i denne måned :slight_smile:
Total Tøsse tur :juhu:
Hvis Sejr evt. skal med så kan han hvis også lige går igennem som en tøs denne weekend:høhø: :muhaha: :høhø:

hov du glemte og skrive hvem i skal have med…

Jeg venter måske killinger så jeg trækker den lige lidt med og tilmelde og skal også liiigggeee finde ud af hvem der skal med :wink:

[QUOTE=Vandoll;774693]hov du glemte og skrive hvem i skal have med…

Jeg venter måske killinger så jeg trækker den lige lidt med og tilmelde og skal også liiigggeee finde ud af hvem der skal med ;)[/QUOTE]

Det bliver da spændende om der kommer små .:smiley:

Når ja hvem skal vi have med :?
De to tøser kommer med 3 drenge Dragen - Bigger og Cooper :slight_smile:

ja det bliver vildt spændende… er det første kuld fra vores svenske hankat Colossal <3

Spændende du får lige et par :kryds::kryds::kryds: for at der komme nogle smukke bamser ud af den parring

Emil og jeg har bestemt os at vi tager en smut over grænsen med Kyra og Kurt denne weekend, de trænger begge til cert i udlandet, så de igen kan komme med til de jyske udstillinger :smiley:

Og sjællandske søde Marianne :wink:

Nope :slight_smile:

Kommer desværre ikke denne gang, men sidder og mindes sidste gang vi var i Grömitz. Hold op for en dejlig og sjoiv tur vi havde. Husk nu at få pizzaen skåret i stykker hvis du henter den i pizza bixen thi hi.
God tur og pøj pøj

Overvejer kraftigt at komme om lørdagen… synes dommer panelet lokker…