Grønne øjne

Se hvad der sker med min kats øjne!
Han startede med en lille blå ring, så blev den grønnere… og grønnere og nu ser han skisme bare herresej ud!

Har I misser med grønne øjne? Så vil jeg gerne se dem:-)

Tips er jo stadig ikke helt grønne - jeg gad nok vide om farven ændrer sig mere.

hold da helt op hvor er Tip’s øjne smukke :wehuu:

Josefines minder en smule om dem, bortset fra den grønne farve ved pupillen slet ikke er lige så gennemtrængende…

WOW det er det samme kan jeg se. Så får han nok heller ikke mere af farven?
Det er kommet løbende - jeg fik et helt chok, da jeg skar fotoet til.

Sammen med den der lyserøde tude, så ser det vildt ud.

Det er meget svært at fotografere! Normalt får jeg det ikke så skarp som her!
Rent held…

[quote=lenschow;132345]WOW det er det samme kan jeg se. Så får han nok heller ikke mere af farven?
Det er kommet løbende - jeg fik et helt chok, da jeg skar fotoet til.

Sammen med den der lyserøde tude, så ser det vildt ud.

Det er meget svært at fotografere! Normalt får jeg det ikke så skarp som her!
Rent held…[/quote]

ved ikke om der kommer mere farve på, Fine’s er også kommet løbende, og bliver mere og mere tydligt!!

hvor gammel er Tip??
Fine er fra 2. juni 08

Og mon grønne øjne kan starte gule og så skifte??

Ja det har jeg også tænkt på - aner intet om øjenfarver…

Tip er fra maj 08. 9 mdr nu

Han havde naturligvis helt blå som bette, så kom den grønne ring, og den er der så blevet mere af med tiden.

MVH

Han har smukke øjne! Og den dejligste røde tud! G :wehuu:

Jeg synes at det af en eller anden grund er svært at få Vincents rigtige øjenfarve frem på billeder, men det her er et af de bedste jeg lige kunne finde

[quote=Nevadaisy;132438]Jeg synes at det af en eller anden grund er svært at få Vincents rigtige øjenfarve frem på billeder, men det her er et af de bedste jeg lige kunne finde
[/quote]

kæft en lækker kat -what

Tusind tak…det er min dejlige bassemand som bliver hele 6 år i år :inlove:

uanset alder er han godt nok smuk… det er sjældent jeg falder helt i svimer over et billede men din dreng fik min til at falde helt i staver :savle:

ham kunne jeg godt nusse pelsen af:wehu:

[quote=lenschow;132325]Se hvad der sker med min kats øjne!
Han startede med en lille blå ring, så blev den grønnere… og grønnere og nu ser han skisme bare herresej ud!

Har I misser med grønne øjne? Så vil jeg gerne se dem:-)

Tips er jo stadig ikke helt grønne - jeg gad nok vide om farven ændrer sig mere.[/quote]

HOLD DA HELT OP!! De er jo nærmest smaragdgrønne! :wehuu:

Sikke smukke misser og hold da op for nogle fine øjne de har. :slight_smile:

Min gamle Chinchilla Perser Pusser havde grønne øjne, desværre har jeg ikke digitale billeder af ham, så kan ikke lige smide et flash …

Jeg mener hans gik fra de flotte blå killinge øjne, og så over i de smukke grønne øjne. :slight_smile:

her min pige

WOW Vincent - tara vil gerne DATE nu!

hahah

[quote=Misurama;132449]uanset alder er han godt nok smuk… det er sjældent jeg falder helt i svimer over et billede men din dreng fik min til at falde helt i staver :savle:

ham kunne jeg godt nusse pelsen af:wehu:[/quote]

Du kommer bare…så langt er der jo ikke fra Middelfart til Odense :wink:

[quote=lenschow;132476]WOW Vincent - tara vil gerne DATE nu!

hahah[/quote]

Jeg skulle hilse fra Vincent og sige at han er færdig med det der med piger…medmindre hun selvfølgelig er lidt mindre irriterende end dem han bor sammen med :tihi:

årh det ville nu ikke være af vejen :inlove:

pas du på jeg ikke tager dig på ordet en dag

[quote=Misurama;132506]årh det ville nu ikke være af vejen :inlove:

pas du på jeg ikke tager dig på ordet en dag[/quote]

Du skal være så hjerteligt velkommen :slight_smile:

Tara er værre end værst:-)

Bamse har også den der grønne ring inderst ved øjet. Men jeg har simpelthen ikke et kamera der er godt nok til at fange det ordentligt!! Men de er nu flotte sådan nogle grønne øjne!