Groovy

Jeg glæder mig til næste torsdag, hvor jeg skal hente min nye hankat :høhø: Jeg er simpelthen NØD til at dele min glæde med jer :slight_smile:

Bvadr! :muhaha::smelter:

Smukke dreng… mums

Ej sikke leg sikke ladetus! Ved ikke hvorfor, men det var lige det jeg kom til at tænke… hvor har han et dejligt udtryk! Lækkermås!

Hvor er han dejlig lodden :slight_smile:

Sjovt egentlig… jeg kan slet ikke forbinde noget så blødt og “prinsesseagtigt” med en hankat :tihi:

Jeg kan da godt forstå du glæder dig helt vildt, han er bare søøøøød, han ser ud som om han har haft næsen i noget :tihi:

Nåååår…!:hjerte: en floff med de smukkeste øjne :wehuu: hvor er han bare mums!!

Han ser godt nok også sød og mild ud :love2:
Tillykke med ham :slight_smile:

Flot fyr - det bliver vel nok spændende. :smiley:

Og så med skønhedsplet :smiley:

Jeg kan IKKE se billederne :smelter:

Jeg kan godt forstå du glæder dig…
Hvor er han smuk :wehuu:

Han er sød :love2:

Tillykke med ham :slight_smile:

Wow, sikket blik! Sikke øjne - og ører! Og pels, sikken silkegøj!
Ej, Diana, du kommer simpelthen til at holde hankattenus engang, du har jo den ene lækkersak efter den anden!
Eden Lover - he is groovy!

Skøn :slight_smile: har set ham på deres side, syns bestemt at opdrætter er flinke men mega dyre :slight_smile: Tillykke Diana :slight_smile:

Uh, hvor er han plysset - og så har han sikkert massere af krudt i bagdelen. :hjerte: :hjerte: Han bor jo trods alt med en par Sphynxer også (jeg mener i hvert fald at opdrættet både har Perser og Sphynx).

Det er rigtig ja, de har både perser og sphynx, en sjov blanding synes jeg :slight_smile:

Han ligner min felix!! Nej hvor er han fin. Kan godt forstå du glæder dig :slight_smile:
Tillykke

Hvor er han fin :slight_smile:

Uhh Sikke da en vindunderlig knægt. Jeg er vild med hans udtryk og ikke mindst de smukke øjne

MVH
Gitte