Grrrrr! Den faaaarlige vildkat!

Den vilde sofatiger! -øøøvvvs (Ozzy, der blev fanget midt i endnu et mægtigt gab på sofaen gennem vinduet, da jeg gik med kameraet udenfor :tihi:)

-what:blegne: Han ser godt nok farlig ud -LOL

Sjov billed. Ikke et dårligt kamera du har dig der :slight_smile:

-LOL

det er da det fede billede !!! hvor er han flot…

han ville have været en fin kandidat til månedens kat den måned hvor emnet var “mest skræmmende kat”

Dejligt…dejligt…skræmmende billede :tihi:

Tak for det…:heya:

Wow, sikken nogle øjne! Og rigtig en grimasse der kan passe -høhø

Han kan nu også være ret rolig :tihi: Her ligger han i vinduet og veeeeenter og venter på, at musen udenfor skal komme tilbage igen. Der bor åbenbart en lille mus ude i buskadset foran stuevinduerne, og Putte og Ozzy har fået kig på den et par gange. Den anden dag så Ozzy den så. Men den kom ikke igen og han blev til sidst træt af at vente -catsleep

[quote=Battlestar;375041]-LOL

det er da det fede billede !!! hvor er han flot…

han ville have været en fin kandidat til månedens kat den måned hvor emnet var “mest skræmmende kat”[/quote]

LOL!

Ja eller “Vis mig dine tænder” eller sådan noget Gg

Sæt billedet på hoveddøren med “her vogter jeg”!

Wow - du har rene vinduer!!

Hvor er han fiiin.

Super gode billeder af en smuk kat :iloveyou:

Man bliver jo helt bange for at blive ædt… -LOL:wehuu::wehuu:

Super godt billede af den farlige tigermis :thumbup:

-what-what-what Nøøøøøj, han er farlig!

Utroligt godt billede! :thumbup:

Jeg synes det ser ud som om han råber “Aaarrrhh!! Et spøgelse!!” :D:tihi::smiley:

Haha fine kommentarer :høhø: I får også lige et billede af den lille mus, han har kigget på de sidste dage. Kæresten var hurtig med kameraet i går. Synes, den er så søøøød :ups::wehuu:

Wow - fantastisk sofa-tiger du har dig! :thumbup:

og meget nuttet mus! godt med sådan en lille fyr, der kan lave lidt live-tv for kattene :smiley:

Super billede af musen :thumbup::thumbup::thumbup: