Grydeklar til Rødovre

Så er vi klar til udstillingen…
i Rødovre. -tænkekitty-tænkekitty-tænkekitty

Det er altså noget; vores mor og far har fundet på.
Vi er ikke blevet spurgt.

Men sådan er mennesker. :S

Vi har også spurgt Anders Lund Madsen.
Søde Anders: Vil du med??
Næh…tak…det vil han ikke.

Nu skinner vi; som katteskidt i måneskin…:rock:

Besynderligt udtryk; men I ved nok; hvad vi mener.

Er der nogen herinde; som kommer og hilser på
med deres dejlige dyr??? :hjerte:
Kærlige katteknus
Mozart, Mette-pige og Karate Kai.

vores mor har godt nok også hæflet rundt med den store spændende kuffert og alt det andet grej - men gad vide hvad det er vi skal ? for et par dage siden klippede hun også vores kløer og håret i vores ører - hun er altså sær ind i mellem !!!

mvh brune mor , pip og annie ( hun siger jeg skal til et nyt hjem- hvad er det ?)

Vi kommer som tilskuere :thumbup:

jeg er også grydeklar…

men mor siger jeg ikke må komme med endnu… så hun kommer helt alene og nøjes med at kigge…

hun er duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum sådan bare at efterlade mig helt alene … dumme dumme mor… jeg vil også med på show…

Jeps :slight_smile:

Hampus prøver, om det er noget for ham, siger han.

Vi er også klar siger mor. I går blev vi vasket og føntøret(GYYYS).

Så skal vi ud at køre en lang tur, og vi skal også have nogle korthårede misser med til det der Københavnstrup…
Dem siger mor at vi ikke må spise…

Med venlig hilsen
Bad Boy, Black Velvet, Björkvin, Barbie Girl og Betty Boop

Jeg kommer og kigger på uden misserne. Første gang jeg skal på katteudstilling, så jeg glæder mig til at se alle de skønne misser. Håber jeg kan kende nogen af jer.

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

En grydeklar kat - hvor er den dog herlig, sikke et sted at arrangere sig.

“En sød dame vaskede mig fiiiiin i onsdags”, siger Gia, og fortsætter: “Og hun sagde, at jeg er lækker-lækker! Min madmor siger, at vi skal have de fine gardiner fra Ann K med, så jeg skal bo i sølvtelt med sort top, det passer til vintermørket og kyndel-MIS-setid” :thumbup:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg er ked af at være den, der overbringer budskabet men :

Har lige talt med Hampus og han vil meget-meget hellere hjem til Tante Therese.

[quote=Therese;119295]

:hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg er ked af at være den, der overbringer budskabet men :

Har lige talt med Hampus og han vil meget-meget hellere hjem til Tante Therese.[/quote]

-LOL Ja, det skulle ikke undre mig -LOL Specielt ikke, hvis tanke Therese har nogle potteplanter, han kan få lov at vælte -høhø I nat har Hampus nemlig væltet alt, hvad han kunne komme i nærheden af :rock:

Ja jeg kommer i hvert fald :slight_smile:

Planen er at jeg skal hjælpe annk med hendes butik :slight_smile: hun skal nemlig også udstille :slight_smile: Jeg håber i vil komme over og hilse på mig :slight_smile:

:wehu::wehu::wehu:

Tante Therese HAR potteplanter - og her må man stort set alt, især når man er så gudeskøn som Hampus - han kan trods alt ikke gøre for, at hans mor skal have så meget nips der vælter bare man ser på det.

:pote::pote::pote::pote:

:fløjte:

[quote=Gry Gressbakken;119310]Ja jeg kommer i hvert fald :slight_smile:

Planen er at jeg skal hjælpe annk med hendes butik :slight_smile: hun skal nemlig også udstille :slight_smile: Jeg håber i vil komme over og hilse på mig :)[/quote]

:?:?

Hvor i Rødovre er det ??

Tante Therese HAR potteplanter - og her må man stort set alt, især når man er så gudeskøn som Hampus - han kan trods alt ikke gøre for, at hans mor skal have så meget nips der vælter bare man ser på det.

:pote::pote::pote::pote:

:fløjte:[/quote]

De er nu mest, fordi hans mor er OND :muhaha:

De andre må komme ud i haven - og det må Hampus ikke endnu - så han fræser rundt på vægge og gulve og hyler “jeg vil ud, jeg vil uuuuuuuuuuuud og lege med de andre”

…og så vælter potteplanterne -surrender

Hvor i Rødovre er det ??[/quote]

I Rødovrehallen.

[quote=Charlotte Oeh.;119318]De er nu mest, fordi hans mor er OND :muhaha:

De andre må komme ud i haven - og det må Hampus ikke endnu - så han fræser rundt på vægge og gulve og hyler “jeg vil ud, jeg vil uuuuuuuuuuuud og lege med de andre”

…og så vælter potteplanterne -surrender[/quote]

-høhø-høhø-høhø

Jeg nægter at tro, at hans mor er ond.

Hvorfor må han ikke komme ud endnu ?

Jeg kan ikke tilbyde ham en have, men jeg kan gå tur med ham i en sele - jeg kan…

Hvor snart kan jeg hente ham ?

:fløjte::fløjte:

[quote=Therese;119321]-høhø-høhø-høhø

Jeg nægter at tro, at hans mor er ond.

Hvorfor må han ikke komme ud endnu ?

Jeg kan ikke tilbyde ham en have, men jeg kan gå tur med ham i en sele - jeg kan…

Hvor snart kan jeg hente ham ?

:fløjte::fløjte:[/quote]

Hans mor vil bare være HELT sikker på, at han ikke kan smutte ud af haven - nye katte, måske nye smuthuller :slight_smile:

Og så tænker hans mor, at han lige skal nå at have lidt størrelse og vægt, inden. Jo tungere, jo sværere at passere hegnet - små fnug blæser eller hvirvler måske lige over med et vindpust :tihi:

De andre maine cooner er aldrig sluppet ud (7-9-13), men vores husmisser har :frowning:

…men ondskaben ophører også snart, tror han snart er moden. Og han har ikke været ude i sele, fordi hans mor tror, at han så vil PLAGE hende hele tiden, så er det bedre, at han ikke rigtig ved, hvad de andre laver derude :slight_smile:

:inlove::inlove:

Se, det lyder som en god og kærlig mor han har.

Jeg kender ikke så meget til udeliv med katte, da jeg jo bor på 2. sal til højre med Silke.

Mon du kan tage et par billeder eller 200 af hans første tur udenfor ??

Det ville jeg elske at lægge øjne til - for han forelsker mig, den rødhårede bissemis.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Rigtig god tur til Jer alle og pøj pøj :wehuu: (specielt til dem vi er i familie med :muhaha:)

Vores mor siger vi først skal afsted om 14 dage, men så skal vi også til udlandet på sådan et TICA show nede i nogle små bjerge ! Vi glæder os for så skal vi bo på hotel, og hygge med vores mor og far hele tiden.

Hilsen

Jerry og Harley