GTA2 til playstation 1

Da min mor har været igang med at rydde op i sin kælder, fandt hun min gamle PS1 igen - og dét vækkede jo minder :stuck_out_tongue:
Jeg spillede altid GTA2 på den - og nu har jeg playstationen, men mangler mit spil - der skulle vel ikke være nogen som har spillet og som vil sælge det? :yah: Og det skal være det gamle GTA2, de nyere versioner er ikke slet ikke så gode!

Desværre ikke det, men så mange andre - Håber du finder det. :slight_smile:

:rock::rock::rock::rock:

Har du mange andre ???

:fløjte::fløjte:

Jeg er aldrig kommet videre end til min PS 1 - så jeg er muligvis den glade køber af dine spil.

:kryds:

Dog skal det være originalspil, da min ikke er chippet i nakken.

:høhø:

Har du mange andre ???

:fløjte::fløjte:

Jeg er aldrig kommet videre end til min PS 1 - så jeg er muligvis den glade køber af dine spil.

:kryds:

Dog skal det være originalspil, da min ikke er chippet i nakken.

:høhø:[/quote]
Rart at vide at jeg ikke er den eneste som ikke er kommet videre end PS1 :cool:

Jeg vil da gå hjem og kigge på loftet om vi har flere spil tilbage :slight_smile:

:tihi::tihi:

Ja, ikke ??

Hvorfor købe nyt, når etteren stadig virker ??

:høhø::høhø:

Jeg har bare spillet så meget på min de sidste ti år, at jeg sleeeeet ikke tør tænke på det… mit favoritspil er og bliver Tomb Raider… og så havde jeg et Harry Potter spil - jeg lånte det ud, men fik det aldrig tilbage :muhaha:

Har muligvis et harry potter spil :stuck_out_tongue:

:uha: :yatta: :uha: :yatta:

Say what ???

Er det mon til at købe for penge nok ???

:kryds: :rock: :høhø:

Jeg skal lige hjem engang og undersøge det, kan ikke huske om det er købt til 1 eller 2’ern.
Du får svar senere idag :stuck_out_tongue:

[quote=Bazan;432511]Jeg skal lige hjem engang og undersøge det, kan ikke huske om det er købt til 1 eller 2’ern.
Du får svar senere idag :P[/quote]

:tak::tak::tak:

Tusind tak…