Gud hun er forkælet!

Tara er simpelthen så styg og forkælet!

Hun VIL have sin vilje om alt herhjemme ellers surmuler hun:-) kan I se det for jer? En stor surmulende MCO :slight_smile: Og død over den der griner af hende da!

Hun har haft en morsom adfærd i dag. Det startede i morges. Hun var SUR! Jeg så det lidt an - jeg kender jo hendes luner, men så fik Tip en omgang tæv, så fik Eddie, og så gik jeg ud og satte mig for at se, hvad der egentlig skete i flokken.

Pludselig kunne jeg se det:

Hun var sur på mig! Jaloux simpelthen pga de to killinger. Lidt lige som Garfield ser på Bettenus! “Killinger - de er sååååå kææææære”

Men i stedet for at skælde mig ud (hun er klog jo) så gik det lige ud over Eddie og Tip - de to godmodige stakler:-)

Jeg tog derfor Tara med ind i soveværelset og lukkede døren og lå derinde med hende i nogle timer og snakkede og nussede. Hun lå på ryggen og SPANDT. Så lukkede jeg hende ud igen og siden har alt åndet fred. Hun leger endda med de små og kommer og sidder hos mig

De kære katte altså - nogle gange er de svære at stille tilfreds. I ugevis kan noget (to killinger fx) være verdens bedste ting, men SÅ! dur de slet slet ikke, fordi så ser Helle ikke miiiiig nok.

Hvis Tara kunne vælge frit, så sad hun på en trone herhjemme i centrum for os alles opmærksomhed.

:slight_smile:

Har jeg fortalt, at jeg elsker den kat?

Har du en divakat? Så fortæl om hende:-)

KH

Her er det Nana der er både min soulmate Og en diva af rang.
Har jeg været for lidt hjemme fortæller hun det ved at være sur og utilnærmelig. Men omvendt så er hun det mest hengivne kat der findes.
Gemalen og Mandalay har det lige sådan…hun henter han når de skal have en farfar sammen…derfor hedder hun også Pouls lille slørhale.
Lige i skrivende stund kan hun ikke helt bestemme sig…skal hun sidde og underholde mig på skrivebordet (spinde spinde spinde så det synger) eller ligge inde i sengen hos Poul…hun vader frem og tilbage :tihi:
Lige om snart får hun fred for sit vaderi…for så går jeg også i seng :høhø:

De er herlige de katte:-)

Tara er simpelthen også noget af det mest hengivne! Hun ELSKER mennesker - ALLE MENNESKER. Hun elsker til gengæld udvalgte katte:-)

Hun minder vist om mormis Habbibi:-)

Hehe sød historie.
Jeg har en misser som også har sit helt eget sind. Efter jeg flyttede hjemmefra (igen) var hun så sur på mig at hun ikke gad snakke med mig i laaaaaaaaaang tid. Puha, det gjorde ondt dybt indeni :ked:men efter et stykke tid blev hun da heldigvis god igen.
Hun gør hvad hun vil, når hun vil og hun har opdraget os godt. hun kan banke på ruden for at blive lukket ind på alle tænkelige tider af døgnet, eller at ligge på ens ryg/mave/side/hoved, ja hvorend der er plads (og hvis man vender ja så følger hun da bare med rundt). Hvis man går forbi hende og hun ikke synes at man ikke lægger nok mærke til hende, så for man lige en klo i armen. Hun er også den der bestemme, en knurren og snerren og sønnen (kat) må pænt vende om og gå ud af rummet.

Jeg tænkte på, du har en main coon ikk? har læst lidt om dem for jeg synes de er så seje :rock:Hvordan er de? er det rigtig de skal have løbegård, kan de ikke være indekatte? hvor meget koster sådan en?

Synes det er lidt typisk at man aldrig kan se hvad katte/hunde koster uden at man skal kontakte en opdrætter :frowning:

:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Jae… jeg synz jo nok at Tara er aldeles uskyldig i prinsessenykkerne…

:fin: :fin:… man er vel, som man bliver opdraget til at være…

:fløjte::fløjte:

[quote=lenschow;227396]De er herlige de katte:-)

Tara er simpelthen også noget af det mest hengivne! Hun ELSKER mennesker - ALLE MENNESKER. Hun elsker til gengæld udvalgte katte:-)

Hun minder vist om mormis Habbibi:-)[/quote]
Ja, meget OG…kuldsøster Ouna.
Jeg havde en sjor oplevelse for nogen tid siden.
Betina var her og når hun er her skal hun altid snakke med sin yndlingsmis, Cedille. Cedille kommer også spundsende med det samme så hun og Betina HAR noget sammen…ingen tvivl om det (Cedille er forøvrigt halsmoster til Tara)…da Betina, inden hun finder Cedille (eller er det omvendt) har nusset og snakket med Ouna Og de efterhånden er kommet ud i haven, sætter Betina sig i græsset og Cedille kommer løbende (så hurtigt som en Cedille nu kan løbe når man har et ordsprog der hedder…skyynd dig langsomt) så syntes Ouna IKKE hun og Betina har nusset nok, og da Betina et øjeblik udelukkende har fokus på Cedille, får hun et ordenligt pug og daf på armen af Ouna…Ouna var simpelthen i den situation hun følte sig overset. Jeg var måløs for situationen var SÅ soleklar, jeg i den grad under dig som adfærdsdimmer, IKKe at have set det.
Habibi og Ouna er nemlig opmærksomhedsnarkonaner og det er Tara uden tvivl også
Habibi kan finde på at hvæse af de andre hvis her er nogen og det er fordi HUN VIL HAVE AL opmærksomheden.

Det er jo Ochta - uden tvivl! Hun er den eneste herhjemme, der endnu ikke har accepteret Mercedes og Bugatti, og de er altså begge 2 større end hende efterhånden.

Ochta er IKKE i tvivl om, at hun er dronningen af svalevej 34!

Jeg har en Divo kat, Kuranyi :tihi:

Det eneste tidspunkt han ikke kræver min opmærksomhed er når han sover :høhø:

Ja her i huset er der en plettet hersker ved navn Leopold. Han er ikke MCO men det kan han ikke tage sig af, han er Bengal med et kæmpe stort B.
Alt drejer sig om ham, mener han.
Hvem kan få farmand ud af sengen i en vis fart midt om natten? Leopold, Han hvæser bare lidt ad missemor og hun skriger og Leopold bliver lukket ind. Han gør det ikke bare engang imellem, nej han gør det hver nat.
Hvem kommer og forlanger, meget højrystet, at blive puttet, når han kommer ind? Mor her må så slippe alt og gå hen og glatte tæppet, så det ligger rigtigt til Hans velerværdige Prikkethed.
Hvem bliver sur hvis jeg giver en af de andre mad og han ikke får noget? Hvem har fundet ud at at lege glad bengal overfor Maggie, så hun bliver bange? (Glad bengal er, Hanekam og tyk hale)
Hvem sætter sig udenfor vinduet og bræger, istedet for at gå ind af kattelemmen?
Hvem mener de andre bare er i vejen, når HAN vil være lige præcos der hvor de er?
Svar:LEOPOLD:tihi::tihi::tihi:

Jeg kunne blive ved med at remse op, men så tror i bae han er en tyran og det er han bestemt ikke, ret meget, hvis i spørger Leopold.

Jeg elsker simpelthen den kat og alle hans ideer og finurligheder:wehuu:

Knus Elin

[quote=Therese;227401]:hjerte: :hjerte: :hjerte:

Jae… jeg synz jo nok at Tara er aldeles uskyldig i prinsessenykkerne…

:fin: :fin:… man er vel, som man bliver opdraget til at være…

:fløjte::fløjte:[/quote]

Sandt! Det er miljøskader - fra Brita!!! :tihi::stuck_out_tongue:

[quote=kamikaze;227402]Ja, meget OG…kuldsøster Ouna.
Jeg havde en sjor oplevelse for nogen tid siden.
Betina var her og når hun er her skal hun altid snakke med sin yndlingsmis, Cedille. Cedille kommer også spundsende med det samme så hun og Betina HAR noget sammen…ingen tvivl om det (Cedille er forøvrigt halsmoster til Tara)…da Betina, inden hun finder Cedille (eller er det omvendt) har nusset og snakket med Ouna Og de efterhånden er kommet ud i haven, sætter Betina sig i græsset og Cedille kommer løbende (så hurtigt som en Cedille nu kan løbe når man har et ordsprog der hedder…skyynd dig langsomt) så syntes Ouna IKKE hun og Betina har nusset nok, og da Betina et øjeblik udelukkende har fokus på Cedille, får hun et ordenligt pug og daf på armen af Ouna…Ouna var simpelthen i den situation hun følte sig overset. Jeg var måløs for situationen var SÅ soleklar, jeg i den grad under dig som adfærdsdimmer, IKKe at have set det.
Habibi og Ouna er nemlig opmærksomhedsnarkonaner og det er Tara uden tvivl også
Habibi kan finde på at hvæse af de andre hvis her er nogen og det er fordi HUN VIL HAVE AL opmærksomheden.[/quote]

OG Oé (Mulle) gjorde noget lignende, da vi var ude og børste dem ved Karin - kan du huske det Elin. Så snakkede Elin med andre og med PUMBA endda og så blev Mulle lige mobset og gik og da Elin ville sige farvel, så fik hun lige en pote!

haha:høhø:

Men ikke en hård en naturligvis - man er jo MCO og rar, men man ved nok hvor skabet skal stå :ok:

[quote=Leopolds mor;227535]Ja her i huset er der en plettet hersker ved navn Leopold. Han er ikke MCO men det kan han ikke tage sig af, han er Bengal med et kæmpe stort B.
Alt drejer sig om ham, mener han.
Hvem kan få farmand ud af sengen i en vis fart midt om natten? Leopold, Han hvæser bare lidt ad missemor og hun skriger og Leopold bliver lukket ind. Han gør det ikke bare engang imellem, nej han gør det hver nat.
Hvem kommer og forlanger, meget højrystet, at blive puttet, når han kommer ind? Mor her må så slippe alt og gå hen og glatte tæppet, så det ligger rigtigt til Hans velerværdige Prikkethed.
Hvem bliver sur hvis jeg giver en af de andre mad og han ikke får noget? Hvem har fundet ud at at lege glad bengal overfor Maggie, så hun bliver bange? (Glad bengal er, Hanekam og tyk hale)
Hvem sætter sig udenfor vinduet og bræger, istedet for at gå ind af kattelemmen?
Hvem mener de andre bare er i vejen, når HAN vil være lige præcos der hvor de er?
Svar:LEOPOLD:tihi::tihi::tihi:

Jeg kunne blive ved med at remse op, men så tror i bae han er en tyran og det er han bestemt ikke, ret meget, hvis i spørger Leopold.

Jeg elsker simpelthen den kat og alle hans ideer og finurligheder:wehuu:

Knus Elin[/quote]

Han er simpelthen en klasse for sig:-) Selv mig manipulere han med! Og død over den der støvsuger! Så går han ned til Elin og Slaaaaadre!

Han har et fantastisk Kongegen den kat.

Maggie blev helt hysterisk, da han ville lege. Hun skriger som en anden diva - herhjemme hed hun Maggie Hilton. Der er altså også lidt diva i den kat Elin - selv om jeg godt ved at Mogens mener, at Maggie er uskylden selv:klapper::cool::fløjte:

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Kunne dette svar være det man i fagsproget kalder en overspringshandling ???

:inlove:

Godt set tante T!

Du har fat i noget der, men da handlingen er ubevidst kan jeg desværre ikke selv se det eller indrømme det

:slight_smile: hihi

[quote=lenschow;227574]Godt set tante T!

Du har fat i noget der, men da handlingen er ubevidst kan jeg desværre ikke selv se det eller indrømme det

:slight_smile: hihi[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL -LOL

Du er dælme for sjov er du… dette må siges at være svaret over alle svar.

:tak:

Hihi

En ny tekst til en t-shirt (se off topic) “Blame the breeder”

:slight_smile:

[quote=lenschow;227593]Hihi

En ny tekst til en t-shirt (se off topic) “Blame the breeder”

:-)[/quote]

-LOL -LOL -LOL -LOL

Den er fisme GOOOOOOOO’ !!!

:tak:

Og dne kan gå sammen med alle racerne:-)

hihi

Det vil ALDRIG være herhjemmefra…her finder nemlig ingen opdragelse sted.
Men jeg elsker teksten…overvejer at få en t-shirt lavet :rock: dog med et NOT i enden:tihi:

God Idé!

Alle killingekøbere får en med deres kat og Blame the Breeder

Alle opdrætter en med deres kat og Blame the Buyer!
haha