Guderne - 12 uger

Hej…

Tænkte at I måske havde lyst til at se mine små Guder nu de er blevet 12 uger gamle? :slight_smile:

Gilgamesh, vores lille dreng som skal flytte til Amager sammen med sin Mor:

Gaia, min lille pige som blive hjemme :slight_smile:

Gefion, som flytter hjem til Kira (Marseen), når min lille halvskaldede Peterbald “Flap”, flytter herhjem :slight_smile:

Alle mislinger, artige og søde som altid (I wish!!)

/Mette

I Guder…det var vist det mest velvalgte at udbryde :besvimer:

Hvor er de dog enormt krammeklare at se på :hjerte:

hvor er de smukke!! :wehuu: :savle: (er imponeret over at du har fået flere perfekte billeder af alle 3 på en gang :D)

NØJ nogle lækre killinger !!! :wehuu:

Sikke nogle suuuuper lækre killinger!! :hjerte:

De ser da bare SÅÅÅ artige ud :wink:

Hold da op! Er de godt nok allerede 12 uger!! Som tiden god går…

De er godt nok fine (har ingen idé om standart osv. men smukke er de i mone øjne!!)

Wow, hvor er de dejlige! Skønt at se nye billeder af dem. Jeg er spændt på hvordan deres øjenfarve udvikler sig :slight_smile:

Men ja, I guder til de billeder hvor de bare alle tre ser så dejlige ud.

Hold op hvor er de bare skønne:wehuu::wehuu::wehuu:

Hvad hedder deres farve?

Hvor er de yndige og den lille grinebidder er da helt til at blive glad af :inlove:

De er lilla! Og ikke fawn, som jeg ellers gættede på de første par uger -tihi

Mette - Hvordan er rækkefølgen i øvrigt på de billeder med dem alle tre? :slight_smile:

Tusind tak allesammen! :slight_smile:

[quote=Eva K;322914]Jeg er spændt på hvordan deres øjenfarve udvikler sig :slight_smile:
[/quote]

[quote=Eva K;322957]De er lilla! Og ikke fawn, som jeg ellers gættede på de første par uger -tihi

Mette - Hvordan er rækkefølgen i øvrigt på de billeder med dem alle tre? :)[/quote]

Ja de er lilla - og øjnfarven pæn på dem alle 3, så vi håber udviklingen fortsætter sådan :thumbup:

Rækkefølgen fra Venstre:
Gaia (min), Gilgamesh (drengen) og Geffe (Kira’s) :slight_smile:

Geffe ligner sin far en hel del - så meget at Kira har siddet og vandet høns herhjemme bare over at se på hende :klapper::inlove: Geffe har helt klart Pip’s udtryk :slight_smile:
Hendes øjne ligger også en anelse dybere end de to andres, men heldigvis ikke noget særligt :slight_smile:

Gilgamesh har stadig en anden type pels end pigerne - kortere og lidt mere “dunet”.

Gaia er ENORMT tøset og sin mor op ad dage! Hun opfører sig nøjagtigt ligesom sin mor og SNAKKER ligesom sin mor og eeeeeeelsker sin mor meeeget højt! Det er vidst heldigt at Emily & Gilgamesh ikke flytter før til Marts :tihi:

/Mette

Mette - hehe, jeg havde lidt gætte hvem der var Geffe ud fra øjnene, men de to andre havde jeg fået byttet rundt på.
Ja, jeg synes også øjenfaven så ret lovende ud - men hvad ved jeg -høhø

Årh hvor er de bare skønne allesammen - du er godt nok god til, at ta “gruppebilleder” eller også har du været enormt heldig :høhø:.

Og ja Gefion ligner sin far rigtig meget :wehuu:
Og det lyder da vist som om, at Kira glæder sig til den 23. januar, hvor hun skal se Pip igen :rock:

Glæder mig også til at gramse på dem, når vi ses i Køge.

[quote=Mette Mejdahl;322820]
[/quote]

Jeg er bare helt vild med dette billed. Hold op en flot hoved form de har:wehuu::wehuu::wehuu:

FANtastiske billeder og FANtastiske mus :wehuu:

jeg tuder i hvert fald ikke !!! og sidder heller ikke og snøfter nu nej jeg gør ej.

de er bare SÅ lækre og så ens - de stiller op som kuld i køge - så kom lige og hep folkens.

og marlene - jeg kommer ikke - hulk snøft - jeg skal nemlig til … DUBAI i 10 dage med farmand- det ku jeg jo ikke sige nej til

Hvor er de skønne selv om jeg ikke har meget forstand på racen - men sikke også nogle fine billeder du har taget :slight_smile: jeg gætter på at de små kan lave Mange unoder!

:wehuu:Gudesmukke katte og rigtig flotte billeder!

Knus fra Cats og Conni

Det er da virkelig nogle super dejlige mislinger :slight_smile: :slight_smile:

He he - de er godt nok dejlige :wehuu: :wehuu: :wehuu::wehuu: