Gul himmel lørdag d. 27 august klokken tidligt

Så i andre også dette underlige syn.

Billederne er taget uden nogen form for filter og er uredigerede…

Forklaringen er HER.

:slight_smile:

WOW hvor ser det godt ud :slight_smile:

Sådan så himlen også ud her omkring kl. 6 om morgenen. :slight_smile:

Sådan så det også ud her - vi måtte da lige gnide os en ekstra gang i øjnene :slight_smile:

Ja, man tror der er et udslip af den ikke særligt gode slags, når man ser sådan noget.
Jeg nåede heldigvis at få synet foreviget.

:slight_smile:

jep - jeg postede det på min FB da jeg vågnede :slight_smile: det var SÅ imponerende…

men jeg fik da fanget et lynnedslag på video da torden vejret gik i gang - tjek ca 30 sek inde

[video=facebook;10150276189646283]Facebook

Kan ikke se videoen? :frowning:

kan være det er fordi man skal være venner med mig på fb

jeg prøver lige at lægge den på fra YT

//youtu.be/0KY5ctdB_Ew

Så smukt, her så det ligesådan ud og jeg nød det :slight_smile:

Det er nogle flotte fotos, du har taget. :slight_smile:

Jeg så også den gule himmel da jeg vågnede ved fjern torden - så jeg stod op og gik ud og nød det flotte syn. Men tordenvejret nærmede sig, og inden længe blev det dog nærmest nattemørkt.

Det var et voldsom uvejr, og strømmen gik da også på det tidspunkt :slight_smile:

Hvor ser det skummelt ud! Tror ikke jeg ku’ ha’ haft overskud til at fotografere hvis jeg havde set det O.o Nærmere skyndt mig i seng igen og overbevist mig selv om at det var et mareridt.

Hvilket det også ville ha’ været hvis jeg af vanvare skulle forlade min seng på det tidspunkt hvor fænomenet udspillede sig :wink: (rent bortset fra at det åbenbart kun var i Københavnsområdet?)