Gulbrun klo

Min ene kat har fået en enkelt gulbrun klo. Ellers er alt andet normalt og som det plejer at være. Hun virker ikke generet af det. Nogen der har et bud på, hvad det kan være?

prøv lige at tage et billede… mere for at se det…

det lyder som en klo-skede der er ved at falde af og har fået noget snavs ind under indtil det yderste “negle-lag” falder af… det sker tit hos mine

Har du mulighed for at tage et billede af det :slight_smile:
Min den gamle har ofte beskidte kløer, som til forveksling kan ligne de er misfarvede :slight_smile:

Det er svært at tage et ordentligt billede af, men her har jeg forsøgt :slight_smile:

:slight_smile: Ja det er lidt svært :slight_smile: også at se det ordentligt :wink:
Men umiddelbart vil jeg sige det er en beskidt klo. Det ligner det mest i mine øjne :slight_smile:

Hvor gammel er hun, for der kan komme forandringer på ældre kattes kløer.

På min Gain var der de sidste år noget skidt på den ene klo ( “tommel” ) og spurgte min dyrlæge og det var ikke noget, med mindre der gik betændelse i det.

kloen ser lys og fin ud… den er bare snavset… :slight_smile: hvis kloen var rød eller skadet eller på anden måde ikke kunne trykkes ud som du gør på billedet - så skulle du være bekymret

kattes kløer er utrolig følsomme så hvis der var det mindste galt ville du slet ikke være i tvivl, for så kunne du ikke gøre som du gør på billedet :slight_smile: