Guldmærker

Nogen, der skal bruge guldmærker i denne ombæring? Jeg har rigtig mange.

Ja tak :smiley:

Meget gerne til et enkelt hæfte :slight_smile:

Kommer du i aften? Så tager jeg dem med.

Hvis ikke Camilla skal bruge dem alle, kan du sagtens få resten - eller så mange du nu skal bruge.

[QUOTE=galath;1183968]Kommer du i aften? Så tager jeg dem med.

Hvis ikke Camilla skal bruge dem alle, kan du sagtens få resten - eller så mange du nu skal bruge.[/QUOTE]

I strikkeklub?

Jeg skal bruge en del, med Tina må også godt få nogle :slight_smile:

Ja tak, jeg mangler til 1 hæfte. Kommer ikke til strik i aften men ser snart Camilla om du har alt for mange mærker

Jeg har en 40 stykker, jeg ikke skal bruge til noget. Så hvis nogen vil betale porto for dem, så sender jeg gerne. :slight_smile:

Jeg mangler også :smiley:

[QUOTE=PivC;1183983]I strikkeklub?

Jeg skal bruge en del, med Tina må også godt få nogle :)[/QUOTE]

Ja, i strikkeklub :slight_smile:

Jeg har ikke talt, hvor mange jeg har, så jeg ved ikke, hvor mange hæfter der kan fyldes.

[QUOTE=galath;1184058]Ja, i strikkeklub :slight_smile:

Jeg har ikke talt, hvor mange jeg har, så jeg ved ikke, hvor mange hæfter der kan fyldes.[/QUOTE]

Ok :slight_smile: Vi ses om en times tid så :slight_smile:

Vi kan samle nogen og give til dig? Vi handler i Føtex de fleste gange :slight_smile:

Det siger jeg ikke nej til :slight_smile:

Og nu sagde jeg så ja til dem da jeg var ovre før, og fik en god lang strimmel :høhø: Hvor mange skal der til et hæfte?

Mener det er 40 :slight_smile:

Flere, der mangler guldmærker? Jeg har igen en masse :slight_smile:

Der er tilknyttet konkurrence denne gang. Der udloddes 10 x 10.000 kr, så hvis du selv sætter dem ind i et samlehæfte, kan du måske vinde…ja altså, bortset fra, at min nevø vinder den ene gevinst, siger han.:rock:
Han har fået alle mine mærker + min søsters. :smiley:

Jeg mangler stadig en del :slight_smile:

Jeg har en masse liggende.