Gullveigs og Ulfgeirs killinger

[I]Gullveig og Ulfgeir

[/I]
[I]
Ylva, Yngve, York og Yding

[/I][I]

York (nederst), fra venstre Yding, Ylva og Yngve

[/I]vh

Andreas

[video=youtube_share;7663gb5CM_c]y004allw - YouTube
[I]
Y-kuldet entrer fødekassen. 3 uger gamle.

vh

Andreas [/I]

Ylva, sort tortie m. hvid? Uanset navn, nåååå hvor er hun fin!
:smelter:
I hvert fald fine farver, ved jo ikke om hun er pæn typet.

Ej, nu bliver jeg endnu mere skruk!! Damn it Andreas, de er så lækre og kære osv. i den dur … :wehuu:

:smelter:

Hvor er de skønne. Stort tillykke med dem :flag:

Det er jo lidt tidligt at sige, men I har jo haft en del forhåbninger til dette kuld. Ser de ud til at kunne være blevet indfriet? :slight_smile:

Hvor er de fine…:hjerte: :slight_smile:

[QUOTE=Eva K;1295337]…

Det er jo lidt tidligt at sige, men I har jo haft en del forhåbninger til dette kuld. Ser de ud til at kunne være blevet indfriet? :)[/QUOTE]

Ja. Lige nu går det fint.

Mængden af risici har været større i denne plan. Det lyder så nemt: Vi beholder en hankilling. Han udvikler sig flot. Vi køber en hunkat. Sætter hankatten på suprelorin, mens hun vokser op. Og et år senere laver de killinger.

Det var dengang for et halvt år siden, da vi kørte Ulfgeir op til HCM scanning, at jeg tænkte, “hold op, hvor er der meget, som kan gå galt i den her kabale.” Den ene kan måske ikke lave killinger, den anden kan måske ikke, eller måske kan de ikke sammen. Og så vil vi pludselig rykke halvandet år tilbage på brættet.

Men foreløbig går det godt. Killingerne er sunde og velskabte, og deres mor passer dem fint. Typemæssigt lægger vi mest vægt på pelsstruktur og størrelse. (Det er også næsten halvdelen af standardens point, selv om mange dommere vægter anderledes.) Men pels og krop er svære at bedømme endnu.

vh

Andreas

Hmmm… der ER jo i princippet ikke den store forskel på at have 8 katte frem for 7… vel???

Nej, og Jan mangler vel en skovkattetortie, ikke?

Nope…
JEG mangler en rigtig kat… sort eller stribet…
Var jo for længe om at få Jan op i gear sidst at der var killinger…

Jan er helt tilfreds med at vente til han kan få den der tortie MCOpige fra den helt rigtige linie :wink:

[QUOTE=Ann K;1295389]Nope…
JEG mangler en rigtig kat… sort eller stribet…
Var jo for længe om at få Jan op i gear sidst at der var killinger…

Jan er helt tilfreds med at vente til han kan få den der tortie MCOpige fra den helt rigtige linie ;)[/QUOTE]

Nå, skal det være en MCO? Jeg troede, det var skovkatte, han kunne lide :slight_smile:

Nope… jeg elsker en intelligent kat, så skovseren (og abyen) er klart min favorit…
Jan er til det lettere tumpede - og trives derfor fint med MCO og korat :smiley:

[QUOTE=Ann K;1295417]Nope… jeg elsker en intelligent kat, så skovseren (og abyen) er klart min favorit…
Jan er til det lettere tumpede - og trives derfor fint med MCO og korat :D[/QUOTE]

Hov! :venter: Koraten er ikke dum. Bare fordi de ikke kan lide dig, betyder ikke at de mangler intelligens. :stuck_out_tongue:

Det der billede af killingerne i kurven :smelter:

Skønne, skønne killinger … lige til at blive helt skruk af at se på :smiley:
Stort tillykke med dem :slight_smile:

[I]Yding, Yngve, Ylva og York. Nu 3 uger og 5 dage.

[/I]

vh

Andreas

Yding :inlove:. Der er noget ved den der sorte næse …

[QUOTE=Andreas;1295754]

Yding, Yngve, Ylva og York. Nu 3 uger og 5 dage.[/QUOTE]

Jeg læste det lige som Yndig - men det er da heller ikke helt forkert :slight_smile:

Hahah, sikken nogle ører Yngve har på det billede!

Skulle i øvrigt hilse fra Casper og sige I burde have en Ynwa! :tihi: