Gynt og Ronja tica show i rødovre hallen


Første 2 er deres bedømmelser sidste er nogle af de finaler Gynt tog :slight_smile:

Gynt snakker med fugle hos Ravn
[video=youtube_share;kjmYlbF4ycc]- YouTube

Sikken en sjov stemme han har. :smiley:

Fine videoer :ok:
Og det er lidt sjovt når Pil, Ann K eller Finn Frode pludselig dukker op :slight_smile:

Årh, hvor er han sød.

Tzari fangede også den finale, hvor den lille blå badeands brokkeri kunne høres. Dommeren kommenterede også på det med et smil på læben. Hun havde meget at fortælle/brokke sig over. Hun mente jo selv at hun var den smukkeste i verden. :neje:

Det er altså unfair! Jeg er jo lige ved at forsøge at komme mig over mit crush på Gynt, og så læggr du den video op :venter: Og så… :lovelove:

Jamen man kommer sig aldrig over Gynt hvorfor tror du der pludselig bor 5 katte herhjemme selvom jeg altid har sagt 4 er mit MAX

ved ikke om det er klynk eller badeanden polka har lært noget af, han har nemlig taget et helt nyt toneleje i brug.:slight_smile:

jeg forstår gyntsk :slight_smile: han siger da solsort :wink:

Prøvede at fange så meget af finalerne som muligt men var bange for mit batteri nåede at løbe tør(gjorde det så søndag da jeg ikke fik ladet nok op i pausen hehe).
Synes også det er sjovt bagefter at se hvad sagde de reelt og hvad skal vi evt træne med dyrene eller ændre.

Og muligvis siger han også græssenollikker. Eller som de hedder herhjemme, gråpipper. :tihi:
I skulle have set både ham og Ronja, de sad godt nok længe og var optaget af det store udendørs tv! :smiley:

Han er da bare ved at fortælle pipperne om hans store (ulykkelige) kærlighed til Bullerpigen :hjerte: :tihi:

hehe ja fik ikke filmet hans charmerende snak men fik da filmet ham liggende og vente på døren gik op og Buller kom ud til ham LOL