Gynt til foto shoot(måske vol 1)

Var et smut til Skanderborg med bla Gynt. Har nu fået første læs billeder primært af Gynt og Filur(om der kommer flere af Gynt opdager jeg jo senere)
Pga dyrlæge turen med Fjummer, er det Eife og Kira der hjalp med billederne, endnu en gang tak for det.

Fra fotograf Betina Hansen( er vild med der leges med skygger:)
.

Fotograf Glisborg

kæft de er blevet gode. de af mine jeg har set indtil videre er ikke noget at råbe hurra for - nok mest fordi de er af iggy og han gad ikke rigtig vise sig frem.

dog er dette her et rigtig hyggeligt billede

Jeg har kun fået tre indtil videre (et fra Heidi Glisborg og to fra Bettina Hansen), og håber da de næste er lidt bedre. Ikke så meget fototeknisk, som hvordan modellen viser sig :wink:
Der er dog et af McCoy og jeg som er OK. Meen, hans mangel på kontraster bliver dog nok ikke bedre selvom resten gør, så den del kan fotograferne i hvert fald ikke bebrejdes for :høhø:

Gynt kniber også øjne på nogle af billederne, hans øjne er jo runde, men det er jo heller ikke fotografs skyld han ikke vil åbne øjnene helt LOL.
Tror de var søde at sende en masse til mig først så jeg kunne glæde mig over det, og det hjalp med noget at glæde mig over idag :slight_smile:

[QUOTE=tzari;1133908]Gynt kniber også øjne på nogle af billederne, hans øjne er jo runde, men det er jo heller ikke fotografs skyld han ikke vil åbne øjnene helt LOL.
Tror de var søde at sende en masse til mig først så jeg kunne glæde mig over det, og det hjalp med noget at glæde mig over idag :)[/QUOTE]

Ja, det ville i hvert fald have været en sød tanke af dem :slight_smile:

Det er da nogle dejlige billeder I viser frem her :slight_smile:

For søren, nogle øjne den dreng har :hjerte:

Ih hvor er de fine, nu er jeg da helt ked af jeg ikke kom afsted med Dellemusen. Men tak for kigget af jeres skønne katte. Ikke mindst Gynt hvor er han smuk

tak for det er selv dybt imponeret over så mange pletskud jeg har fået af ham,og jeg troede faktisk ikke han var speciel fotogen LOL har lige oprettet vol 2 her:
http://www.kattegale.dk/forum/showthread.php?t=49918 med flere pletskud
:smiley:

Det der er ellers et super billed :smiley:

[QUOTE=Eife;1133903]Jeg har kun fået tre indtil videre (et fra Heidi Glisborg og to fra Bettina Hansen), og håber da de næste er lidt bedre. Ikke så meget fototeknisk, som hvordan modellen viser sig :wink:
Der er dog et af McCoy og jeg som er OK. Meen, hans mangel på kontraster bliver dog nok ikke bedre selvom resten gør, så den del kan fotograferne i hvert fald ikke bebrejdes for :høhø:

[/QUOTE]

tak for de søde ord:) Ja hans øjne facinere også dommerne :slight_smile: