H-kuldet, nu med egen kravlegård og babysitter

Vores H-kuld er nu blevet 3 uger.
I dag har jeg sat kravlegården op, så de kan få lidt mere plads.
Ingen af dem har dog gjort antræk til at ville ud af fødekassen endnu :høhø: De har det vist temmelig godt derinde.

Sådan her ser der ud i killingeværelset lige pt.

Killingerne ligger og snorkbobler :zzz: Felina agerer babysitter, og mor Dooley tager sig en slapper :høhø:

I får også lige et par billeder af de kære små.

Himalaya.
Hun skal flytte ud og være legekammerat til Girona fra vores G-kuld.

Hamilton.
Han flytter til min yngste søn, hvor han skal være hans roommate (som han selv kalder det).

Houdini (Ledig)

Inden PivC går i selvsving over at jeg oploader “hele” 4 billeder, så kommer der lige et par bonusbilleder :stuck_out_tongue:

Bounty og Felina hænger ud sammen :tihi:

Sådan ser det typisk ud, når vi får gæster. En lille velkomstkomité er på poterne.
Hos Rikke står Xander og Diva (selvfølgelig - hun er altid den første, der byder sig til :høhø: )
I forgrunden er Dooley, Whiskey og Bounty.

Hov - jeg spotter også lige en kat på en af spisebordstolene. Det er Nada, der ligger der.

Suk - bliver helt killinge skruk.

Dejlige billeder, og en dejlig flok

Dejlige billeder af smukke katte [:hjerte:](javascript:void(0))[:hjerte:](javascript:void(0))[:hjerte:](javascript:void(0))

Cats og Conni

phyha det sørme godt jeg ikke ska ha (flere) pelskrævende firben ellers …hmm… nå ja og så er jeg jo ikke til killinger :wink:

Skønne killinger & Bounty :wehuu:& så er jeg altså ret pjattet med jeres grå vægge :thumbup:

Hvor godt Hamilton flytter ud, hvor du måske viser billeder fra - han er jo nærmest vores gudbarn :wink: Men jeg er skuffet over han ikke blev til Hansi Gunther :lol:

Skønne dejlige katte som altid :hjerte:

:wehuu:

Skønne killinger - ganske som de vist altid er hos dig

Hvor ser det bare hyggeligt ud :slight_smile:

Hvor ser det bare hyggeligt ud :slight_smile:

Ville ønske at jeg kunne overbevise manden om at Snickers ville ææææælske en legekammerat :slight_smile: De er nogle amuksakker

Åhhhhh, de er uforskammet nuttede. Allesammen! :wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

[QUOTE=Lykke;1212772]Hvor godt Hamilton flytter ud, hvor du måske viser billeder fra - han er jo nærmest vores gudbarn :wink: Men jeg er skuffet over han ikke blev til Hansi Gunther :lol:

Skønne dejlige katte som altid :hjerte:[/QUOTE]

Haha, hvad var det resten af rollerne i The Julekalender hed? Det kunne da blive et fint tema til en eller anden (nok ikke Hanne, der bruger alfabetet) :slight_smile: Gammel Nok, Nåså, Gertrud.

lool…
olof sand
anders sand
gertrud sand
fritz
benny
gammelnok
günther
hansi

er vist de vigtigste

Undskyld, Hanne - nu skal jeg nok lade være med at køre din tråd mere af sporet :ups:

Du er SÅ DØGTI Hanne! :smiley:
:klapper:

Og dine katte er SÅ lækre! :smiley:

Åh vidunderlige billeder, det ser så hyggeligt ud og hvor er de bare skønne, alle som en´

Sjovt, det navn har slet intet med The Julekalender at gøre (har aldrig set den ;)), men var fordi det eneste navn med H vi lige kunne komme på foran fødekassen var Hansi, og da vi så kom ind på det tyske tema med en Heidi, så foreslog Hanne Gunther - Og der gik lidt inden det gik op for os det ikke var med H :tihi:

Det kan jeg faktisk godt huske. Altså at du er pjattet med vores grå vægge.
Sådan så de bestemt ikke ud, før vi gik i gang med at renovere huset. Gamle masonitplader blev revet ned og indenunder var halmstrå :høhø: Bag dem var et tykt lag puds, som vi hukkede og hakkede af. Nøj hvor det støvede og svinede. Så blev væggene igen pudset op og til sidst malet. Resultatet blev egentlig ganske pænt :slight_smile:

[QUOTE=Lykke;1212772]Hvor godt Hamilton flytter ud, hvor du måske viser billeder fra - han er jo nærmest vores gudbarn :wink: Men jeg er skuffet over han ikke blev til Hansi Gunther :lol:

Skønne dejlige katte som altid :hjerte:[/QUOTE]
Tak Lykke. Ja vi fik grint lidt ad navnet Hansi Günther :høhø: som han dog ikke kom til at hedde.

Du skal ikke undskylde Ingrid.
Det er da kun dejligt, når der også kommer andre vinkler ind :slight_smile: og tråde udvikler sig.

[QUOTE=PivC;1212809]Du er SÅ DØGTI Hanne! :smiley:
:klapper:

Og dine katte er SÅ lækre! :D[/QUOTE]
2 x TAAAAAK :neje:

Ah jeg kunne faktisk ikke huske at jeg har nævnt det med væggene før, men jeg kan huske at jeg har tænkt det før :smiley: