hejsa og godmorgen
jeg vil bare ønske jer alle en rigtig rigtig god dag, sørg nu for at få noget ud af den og nyd den
jeg kommer først på nettet engang iaften
hygge hejsa
hejsa og godmorgen
jeg vil bare ønske jer alle en rigtig rigtig god dag, sørg nu for at få noget ud af den og nyd den
jeg kommer først på nettet engang iaften
hygge hejsa
Tak og i lige måde Johnny…
Jeg kommer først sent i eftermiddag, da jeg skal ind til den store og farlige by…
Hader alle de biler, men hvad gør man ike for at besøge en anden opdrætter, når der er mulighed for det
Ops alle i andre ønskes selvføgelig også en god dag herfra
Tak til jer og i lige måde. Tror også hellere jeg må prøve at holde mig lidt væk herinde fra, så jeg kan få lavet noget. Måske bjerget af vasketøj kunne være rart at få væk [smilie=hate-lookaround.gif]
“Ses” senere.
jamen godmorgen godmorgen
Johnny - hvornår sover du ??? du loggede først ved 12tiden igår og dit indlæg er fra før kl 6 her til morgen… ved du ikke at små drenge skal passe deres seng ???
jeg skal tilkonfirmation i dag - er toastmaster for min dejlige nevø… de har ikke helt begrænsningens kunst i den del af familien så mængden af sange og taler er massiv…
nu får vi se om der overhovedet bliver tid til at spise… bare nu køkkenet makker ret og følger min plan… ved ikke noget værre end fester hvor køkkenet ikke hører efter og forretten bliver varm, hovedretten bliver kold og desserten smelter…
kryds fingre for at jeg ikke logger på i aften og spørger om der er nogen der har en ekstra dåse kitty-foder til min slunkne mavse…
Men alle andre… ud i det smukke skønne vejr og nyd at verden er blevet levernde igen og at foråret er her og at livet er lysegrøn igen
KNus og -pote-ræs
Tak og i lige måde allesammen…
Sidder i sengen med min bærbar, har hovedpine [smilie=hate-sad.gif]