Hader hun mig?

Som i kan læse i mit tidligere indlæg har Duchess lidt svært ved at acceptere O’Mally, hun gemmer sig når jeg kommer gående og hvis jeg rækker min hånd ud så hun kan snuse til mig snuser hun lidg og slår ud og kigger op på mig total fortvivlet.

Var det en fejl at ansaffe en lille legekammerat til hende? Hader hun mig nu? -ked -græd

Jaaaaaaaaaa -høhø …Nej det gør hun ikke… [bigloony] Niwer ville heller ikke tale med mig i nogle dage da jeg bragte Charlie hjem og pludselig en dag sad hun og tiggede om lidt TLC…Da hun ikke ville tale med mig lod jeg hende være og ventede så på at hun kom til mig…imens var din far helten i familien der fik lov til at give hende masser af TLC… -forelsket

nej hun gør ikke… men hun er med god sandsynlighed DØDfornærmet… det er hun nok i en uges tid og så er hun mors mis igen…

bare giv hende tid - nu skal hun jo dele dig

Knuser

tror nu bestemt ikke hun hader dig. hun er bare lidt jaloux tror jeg. whitney vi havde før var også sådan i starten, vi ignorerede hende, og lige pludselig den ene dag stod hun ved min side på sofaen og miavede til jeg flyttede computeren så hun kunne ligge og putte på mine ben .

prøv og ignorere hende indtil hun selv kommer til dig.

Tusind tak for feedbacken! Jeg blev helt bange og trist over at hun ikke ville snakke med mig -græd

meget forståeligt… især når man bare har de bedste hensigter… det gør næsten ondt værre inden i… for så kan man oveni at blive ignoreret af missen OGSÅ så sig selv oveni hovedet med en kæmpe kølle dårlig samvittighed…

men cheer up… at skaffe missen en legekammerat er bestemt ikke en dum ting selv om hun er en strid reje lige nu…

Er ikke enig i at du skal ignorere hende, vær blot som du plejer, she’ll come arround.

Fornærmet leverpostej G

Hejsa Alle,

Jamen i dag tog Peter ud og fiske med Curt som vi købte O’Mally af. Han var væk fra kl. 13 til kl. 21 og i alt den tid var der stort set ingen problemer hverken mellem Duchess og O’mally, heller ikke mellem duchess og mig. I hele 3 timer lå Duchess og O’mally og sov med 10 cm mellemrum! Hvor sødt!

Hejsa Alle,

Jamen i dag tog Peter ud og fiske med Curt som vi købte O’Mally af. Han var væk fra kl. 13 til kl. 21 og i alt den tid var der stort set ingen problemer hverken mellem Duchess og O’mally, heller ikke mellem duchess og mig. I hele 3 timer lå Duchess og O’mally og sov med 10 cm mellemrum! Hvor sødt!

Så vi kan hermed konkludere at Peter er problemet… -høhø Ham må du altså ikke skille dig af med for så -græd jeg…

GGG -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -xxrotflmao -wehu -wehu -LOL -LOL

Hader er et stærkt ord. Hun er nok bare lidt stresset over ændringen (den lille nye) og skal have tid til at vænne sig til det hele.

Giv hende tid og ro kombineret med forkælelse:-)