Hader kloge orientaler

ahh jeg bliver vanvittig…

jeg købte en mus med lyd til at hæng på en dør. I dag eer snoren bidte over 5 gange og musen gået i hak så den piver konstant…imens paser kattene godt på deres nye legetøj for den må jo ikke smides ud… Øv så nu har jeg tinitus… for musen skal ligge bag min ryg, mens de leger med den…

imens prøver resten på at sidde på tasturet… -uh

( -lyside gad vide om butiken kan tage den retur)

Det kræver jo at du får den vristet væk fra kattene først … -bleg

-høhø

Ellers prøv at se, om du kan komme af med kattene -høhø

Vi har også sådanne en mus i vores sommerhus. Nogle gange går den helt amok og bliver ved med at pibe, men så hjælper det at ryste den rigtig meget så den bliver helt ør i hovedet og så stopper den… -høhø

Og hvis ikke det virker … så prøv at gøre det med kattene i stedet [smilie=hate-tunz.gif]

-engel

jeg fik en -bevægelses-pibe mus af min opdrætter da jeg fik mine 2 drenge… en af dem der laver høje grimme lyde når man kaster med den

hun havde godt nok advaret mig imod at når de blev våde - så kunne de finde på at gå i selvsving og pibe hele tiden - men ok tænkte jeg - jeg bor på 4. sal - det sker ikke…

nå men jeg kommer hjem en aften og kattene leger med den der pibemus… jeg fløjter på dem og begge katte kommer styrtende - men musen piber endnu selv om den nu liger stille…

det minder lidt om en alarm faktisk - i pipfugl-format… sådan biiiiiiiiiiouw wiiiooouuuw biiiiiiiiiiouw wiiiooouuuw biiiiiiiiiiouw wiiiooouuuw biiiiiiiiiiouw wiiiooouuuw

kæresten bliver ret hurtigt træt af den og kyler den ud på altanen… hvor den så ligger og siger biiiiiiiiiiouw wiiiooouuuw biiiiiiiiiiouw wiiiooouuuw biiiiiiiiiiouw wiiiooouuuw

jeg kommer i tanke om at det nok ikke er særlig smart at vi har den liggernde derude hvis folk nu tror der er tilskadekomne pip-fugle, men vi kan jo ikke rigtig smide den ud for hvad vil naboerne ikke sige hvis affaldet pipper…

ok - så må vi jo prøve at tage livet af lyden INDEN vi smider den ud…

ideerne er mange, men første skud på stammen er : den MÅ kortslutte hvis vi propper den i kogende saltvand… så vi koger en keddel og så godt med salt i - og ned med musen… kattene kigger forundret…

nede i vandet kan vi faktisk ikke høre den… så vi tænker YES - den er død… men ak… da vi tager den op har den blot ændret frekvens… den pipper nu noget langsommere og noget mere bas-agtigt… men pipper det gør den…

ok tænker vi så - rå vold… jeg tager mine støvler på og stiger op på taburetten i køkkenet og hopper ned på den…

pip pip pip pip… ingen forandring…

PP tager en hammer… og ude på afsatsen hamrer han musen en… den ikke så meget som får en ridse… holdbare møg…

ok - så er det frem med hopbbykniven og al den polstring der sidder på - den bliver skåret om og fjernet - og nu ser vi så hvorfor vi ikke kan ødelægge den… den mus kunne modstå et atom-angreb…

vi finder passende værktøj frem… smelter et hul i indpakningen - det skal lige siges at den pipper ret meget endnu og nu er vi tilbage i højfrekvens…

da vi omsider har lavet et hul der er stort nok - så finder vi en skruetrækker og det lykkes os at VRIDE den fra hinanden…

først da den siger KNÆK og går i 4 dele standser lyden…

… og kattene så meget skuffede ud…

:slight_smile: :):smiley: :smiley:

-kramer

Ihhh Miss T…jeg vidste ikke at du og PP er dyreplagere -mai

Miss T :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

-SJOV

Jeg sku’ spørge fra menageriet, hvor man køber sådan en mus? -uha
De har nemlig kun en kylling og en ælling, der pipper og rapper, når man trykker på dem.

Skal spørge min datter…det var hende der bragte den ind i huset -høhø

-thumbs Jeg ÆLSKER dem! -høhø