Hadibadjas B-kuld

Sådan en gang vask er nu godt :heart:

Mon der gemmer sig nogen under tæppet?

Du skal vaskes skal du

Nu er vi gået i seng!

Min keeper, som begynder at se lidt langhåret ud igen visse steder. Hun har virkelig givet hovedbrud

18 Likes

De er godt blevet store… :heart_eyes_cat: Det er ikke altid man er lige enige om det vaskeri :smile:
Har du dem alle afsat? :slightly_smiling_face:

Nej, endnu er der faktisk ikke nogen af dem afsat :s:

Ret skal være ret, de er først sat officielt til salg da de var 12 uger (14 uger på lørdag). Der var noget udviklingsmæssigt som gjorde at jeg simpelthen ikke kunne bestemme mig for hvilke 2 der skulle blive boende.

Der kommer en familie i vinterferien og kigger på 2 af dem. Igår snakkede jeg også med en der lød lovende, men der var nogen ting der alligevel får mig til at tvivle på om vedkommende kunne falde fra. Og jeg har haft en del henvendelser også hvor jeg ikke vil sælge til vedkommende, og også nogen der har aflyst selv efter at have villet være på besøg. Så intet er sikkert endnu.

2 Likes

Det kommer nok :slightly_smiling_face: Det vigtigste er jo den rigtige familie byder sig :slightly_smiling_face:

2 Likes

:hjertehop: :hjertehop:

19 Likes

Ja, hun ser da ret langhåret ud :slight_smile:

1 Like

Men hun har i den grad snydt… den lille laban. Hun var meget fluffy som killing, men det var der også en anden der var, som endte som korthåret. Hende her har givet både undertegnede og mentor hovedbrud. I et langt stykke tid så hun meget korthåret ud, der var lidt indikationer på hendes hale, som ikke så særlig korthåret ud, men det gjorde resten af hendes pels. Nu er der som om der kommer lidt længde på igen, og hun begynder at se langhåret ud igen. Har nået at sende en DNA prøve ind for at få det afgjort fordi hun var så svær at se for nogle uger siden :slight_smile:

3 Likes

Killingebunke med tanten på toppen

Lithia

… .og Lathania, nu med DNA bevis på sin olh status

19 Likes

India og Pallas havde besøg igår - en familie på 5, børnene var en på 10 og tvillinger på 8. Det gik over al forventning. India viser ofte ret tydeligt hvem hun kan li og hvem hun ikke kan, og hun var i hopla, Pallas lagde sig til at sove på skødet af manden, det kan jo ikke være bedre. Nu bliver det så spændende at at se om de vender tilbage. Vil meget gerne sælge til dem, det er et drømmehjem :crossed_fingers:

16 Likes
  1. Vaccination, neutralisering og sundhedstjek af hele banden idag, killinger og voksne. De 4 der er blevet neutraliserede er meget groggy, så jeg sidder på en madras i køkkenet med de 4 bunket op på mig…og India er sur på alt og alle. Jeg hader, hader og hader bedøvelser!! Synes det er så grimt at se dem groggy
5 Likes

Meget enig. Alvin er den eneste kat jeg ikke selv har fået neutraliseret, og var det dog rart at slippe for en omgang opvågning af en kat der vælter rundt og prøver at gøre alt det de plejer for at føle alt er normalt. Og de ville føle sig meget mere normale hvis de bare sov den ud af kroppen.

1 Like

10 Likes

Jeg synes heldigvis mine er friske når jeg henter dem. Håber dine også snart er :slight_smile:

Det samme er mine - er der race forskelle eller?

Der er forskelle i hvilket anæstesimiddel der er brugt.

Da Hippy fik kejsersnit var hun frisk mere eller mindre med det samme, ølby dyrehospital. Da hun blev steriliseret her i Slagelse havde hun hangovers resten af dagen. Det var inhalationsanæstesi begge steder, men forsk. Midler. Tror forskellen ligger der. Der kan også være forskelle i hvordan drug udskillkelses systemet virker i den enkelte kat… måske også raceforskelle… dont know. Hælder mest til forsk drugs lige nu

1 Like

Jeg synes mere der er forskel på alder. Mine små ordnes gerne med første på bordet kl 9 og så bare derudad til alle er klaret. Jeg får dem halv eller helvisne med hjem, men om eftermiddagen plejer alle være på benene og lege igen. :slightly_smiling_face:
Voksne derimod kan godt være groggy hele resten af dagen :slightly_smiling_face:

Mine ro drenge fra kuldet - Dundee og Killi - var begge i fuld vigør da de kom hjem. Man kunne ikke mærke på dem at de havde været bedøvet.

1 Like

Ingen der er groggy her til morgen, men hold da magle en flok hystader der lige skal finde hinanden igen :ahhhhhhh:

Hele banden og mor Mira med undtagelse af Lithia har fået Zylkene, Hippy er forvist til 1. Salen. De eneste der er rimrlig cool er Juliet og Zilla.

Knægten har lige fået knaldet sig en på bærret af mormor og det var i den grad velfortjent. Kæft han er en laban, godt han har fået kappet bollerne, for ellers var han blevet noget af en håndfuld lige om lidt

Sølle India fra igår. Det skulle næsten have været Vanadia (klovnepigen) :smirk:

12 Likes

:smelter:

3 Likes

… og Zylkenen gjorde tricket. Jeg forlod stuen på et tidspunkt i går eftermiddags, og da jeg kom tilbage havde mor mira dem alle hængende i det nu ikke-eksisterende die-værk uden nogensom helst sure miner fra nogen.

… og moster/monster Hippy har også taget dem alle til nåde igen idag. Så nu har idyllen igen sænket sig… og mennesket kan slappe af igen :wink:

15 Likes