Hadibadjas B-kuld

Flot! Hjertelig tillykke. :flag:

Tillykke med de små :denmark:

@line_refsgaard ja, det synes jeg. De mosler rundt alle 4 og de første har også knappet sig på, resten leder efter dievorter.

Tro mig, mentor har haft mig i røret mange gange! Den første var længe om at blive født, 3 timer

Tillykke med de fire :flag:

Sådan skal man være.
Men bare mor og børn fungere bliver det ikke bedre… Så kan du komme til at nyde dem og smile over hvor dygtig mor er til alt…
Jeg glæder mig til at se billeder af dem

1 Synes om

Eeeiiiiii så kom de endelig!! :heart_eyes: :star_struck: :hugs: :heart_eyes_cat:

1 Synes om

@line_refsgaard det virker i hvert fald til at fungere nu, så lad os håbe det fortsætter :kryds:
Spændt på om der kommer en mere (som scanningen viste, eller om den er gået til undervejs. Lige nu holder hun i hvert fald pause.

@Barky, ja endelig. Det har været en lang dag

…også kom nr 5, mosler rundt som de andre

6 Synes om

…og nr 6 :flushed::astonished:

11 Synes om

Jøsses :joy: Stort tillykke med alle 6 :heart::denmark:

Tillykke med dem alle sammen :flag: Dejligt det er gået godt :ok:

Tillykke med 6lingerne - glæder mig til at nogle billeder af kuldet (når I alle er faldet til ro og mormis er ok med billeder)

Stort tillykke med dem :smiley::heart::denmark:

Stort tillykke :flag::flag::flag::flag::flag::flag: med kuldet. :thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Stort tillykke med flokken :flag:

Heldigt, at natten har været en time længere med alt det, I har skullet nå :hoho:

Tillykke med dem alle sammen :flag: - så var der alligevel en, der havde gemt sig :slight_smile:

2 Synes om

Også stort tillykke herfra :flag:

Tusind tak alle sammen. Det har været en hård nat. Den første tog 3 timer, også smuttede hun ellers de næste tre på en time, holdt pause i 3 timer, så kom de sidste 2.

De er vejet: en enkelt vejer 90 g, resten 80-85 g.

Der er en blå, tror 2 tortier og resten af dem tror jeg er sorte… iblandet sølv og tabby

23 Synes om

Super fine vægte for et stort kuld :slightly_smiling_face::+1:
Jeg glæder mig til at se mere til dem :smiley::smiling_face_with_three_hearts:
Stort tillykke endnu engang :denmark::heart:

2 Synes om

Kun få timer gamle og allerede på hårdt arbejde, kan man se :heart: Hvad siger smukke mor Mira til dem? Hun ser lidt træt ud, men det har man nok også lov til at være, når man har født sekslinger :slight_smile:

1 Synes om