Hækleopskrifter på mellemværk søges

:inlove:

Ja, du skal da prøve det - det er ganske nemt - det er faktisk bare luftmasker til alle hullerne og hhv hele eller halve stangmasker til mønsteret.

Lad dig ikke afskrække af hæklenålen - den er ca. det halve af en tændstik i diameter…:slight_smile:

Ja, du skal da prøve det - det er ganske nemt - det er faktisk bare luftmasker til alle hullerne og hhv hele eller halve stangmasker til mønsteret.

Lad dig ikke afskrække af hæklenålen - den er ca. det halve af en tændstik i diameter…:)[/QUOTE]

Så er det godt det er stangmasker og luftmasker jeg indtil videre har mestret :ok: Dog i et lidt større format. Er igang med et tæppe hæklet med en størrelse 9(!!) nål… Så går det altså lidt hurtigere med at man føler man får lavet noget :tihi:

Hihi, jeg kan lige forestille mig den… Jeg har også en idé om det nærmest er sytråd man skal bruge :S

[QUOTE=Blitz;1014887]Så er det godt det er stangmasker og luftmasker jeg indtil videre har mestret :ok: Dog i et lidt større format. Er igang med et tæppe hæklet med en størrelse 9(!!) nål… Så går det altså lidt hurtigere med at man føler man får lavet noget :tihi:

Hihi, jeg kan lige forestille mig den… Jeg har også en idé om det nærmest er sytråd man skal bruge :S[/QUOTE]

:inlove:

Ja-ja !!

Så kan du helt sikkert godt hækle mellemværk.

Lyder dejligt med et tæppe - men joe… det går nok væsentligt hurtigere med en hæklenål nr. 9 - end med den fine-fine hæklenål jeg bruger :slight_smile: