Hængebugsvinet Emma

Hmmm - Emma har en vis forkærlighed for bolde, hvilket kan ses på disse (utydelige - beklager) billeder.

Søster Anne mener ihvertfald at hun har spist en bold, som efterfølgende er pustet op :ups:

Taget her til aften.

Lad mig sige det på den måde, at hvis det var mit badedyr var jeg holdt op med at puste :tihi:

:lol: :lol: :lol: enig :slight_smile:

HOV HOV - ikke drille :ked:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

nøj hun er rundt. ER hun gravid eller bare lidt for glad for mad :stuck_out_tongue:

Hun ER gravid og har termin om en uge :slight_smile: Men hun er OGSÅ glad for mad :stuck_out_tongue:

Fin lille hund.:slight_smile: Held og lykke med fødslen.:kryds:

Næ, små corgier i vente - det bliver spændende :wehuu:

Held og lykke med fødslen :slight_smile:

Øøøøøj Annette, skal en af de der bolde Emma har spist ikke flytte til Amar’ når den bliver gammel nok?? :lovelove:

Jeg skulle hilse fra Ludvig og sige" mor hvor er du blevet smuk"

De killinger/hvalpe kommer da til at blive de meste forkælede og fantastiske vuf/mjaver født på denne jord.:surrender1:
(selvom du nu ikke har missekatte mere så kommer de hvalpe til at havde en stolt hankat som storebror. For han ved om andre hvor god en mor Emma er og han er snart husets største orientaler i omfang og længde)

Hov vil du fortælle Emma at en af hendes børnebørn (en fin missepige) nu bor i et cocker spaniels opdræt og leger tagfat med hundene som hun elsker. Ludvig har givet en KÆMPE kærlighed til hunde videre til sine børn. Så tak hende for det dejlige temperament hun har biddraget med i vores orientalerracen:tihi::rock::wehuu:

Wow hun er godt nok stor. Er det første kuld hun skal have?

Har sagt jeg ikke skal op og se de tennisbolde, der kommer ud af det der… NEJ - NIX - NUL - NO WAY, og iøvrigt er det dyrplageri at fodre sin hund med bolde :muhaha:

(det ener bare med jeg bestiller en bette bold :ups: )

[QUOTE=Anne Korsbakke;727496]Har sagt jeg ikke skal op og se de tennisbolde, der kommer ud af det der… NEJ - NIX - NUL - NO WAY, og iøvrigt er det dyrplageri at fodre sin hund med bolde :muhaha:

(det ener bare med jeg bestiller en bette bold :ups: )[/QUOTE]

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! :thumbup::thumbup::thumbup:

NEJ jeg vil ej… (og kan se jeg heller ikke kan stave til ender GG)

Jeg skal ha’ en lille hund - skødehund - næste gang, og den skal ikke fælde. Er godtnok SÅ pjattet med Emma’s kæmpe store ører, hvilket Annette vist godt ved. De matcher jo mine katte :wink:

Annetter: Glæder mig til at se billeder af de fine små, når de kommer til verden. Men denne gang er jeg bange for at jeg ikke kan overtale Jacob til at vi skal have en af dine dyr :wink:

På den anden side, han har jo hele tiden sagt at vi skal af med en før der kommer en til og vi fik desværre reduceret dyreflokken med en kanin i denne uge :frowning: så der må være mulighed for en ny. Dog er jeg bange for at kaninen kun talte som en halv (i Jacobs hoved).

Ved du hvor mange hvalpe der kommer?

[QUOTE=Anne Korsbakke;727559]NEJ jeg vil ej… (og kan se jeg heller ikke kan stave til ender GG)

Jeg skal ha’ en lille hund - skødehund - næste gang, og den skal ikke fælde. Er godtnok SÅ pjattet med Emma’s kæmpe store ører, hvilket Annette vist godt ved. De matcher jo mine katte ;)[/QUOTE]

Anne: der kan du se, det er jo et match made in heaven :slight_smile:

Ihhhh hvor er det spændende…!!! Jeg håber godt nok at du viser en masse billeder af dem frem når de ankommer de små badebolde… :høhø:
(Og så håber jeg iøvrigt også at min indre stopklods kan modstå min indre “I-Need-A-Dog”-følelse…)

Det er godt med dig Lise… :stuck_out_tongue: Siger til Henning at DU lokker, og hvis så jeg nupser en af hvalpene, så mobber han dig, næste gang vi ses. Så bliver du sur og lader det gå ud over Jacob, som bliver tisse irriteret og klager til Mogens. Herefter vil Mogens komme og sige til dig, at du heller ikke skal lokke andre mennesker, for det fører altid noget skidt med sig. Så bliver DU sur og siger det er min skyld… Kan du se det er noget rod??? :uha:

Jamen Annie - selvfølgelig kan det da være, at en af boldene kan flytte til Amar’ :smiley:

[QUOTE=line_refsgaard;727411]Jeg skulle hilse fra Ludvig og sige" mor hvor er du blevet smuk"

De killinger/hvalpe kommer da til at blive de meste forkælede og fantastiske vuf/mjaver født på denne jord.:surrender1:
(selvom du nu ikke har missekatte mere så kommer de hvalpe til at havde en stolt hankat som storebror. For han ved om andre hvor god en mor Emma er og han er snart husets største orientaler i omfang og længde)

Hov vil du fortælle Emma at en af hendes børnebørn (en fin missepige) nu bor i et cocker spaniels opdræt og leger tagfat med hundene som hun elsker. Ludvig har givet en KÆMPE kærlighed til hunde videre til sine børn. Så tak hende for det dejlige temperament hun har biddraget med i vores orientalerracen:tihi::rock::wehuu:[/QUOTE]

Ååååh Ludvig - du rammer godtnok helt ind i Emmas hjerte :hjerte: (og nååå ja - også mit :tihi: )

Ja det er så vi er rigtig spændte på det :thumbup:

[QUOTE=Anne Korsbakke;727559]NEJ jeg vil ej… (og kan se jeg heller ikke kan stave til ender GG)

Jeg skal ha’ en lille hund - skødehund - næste gang, og den skal ikke fælde. Er godtnok SÅ pjattet med Emma’s kæmpe store ører, hvilket Annette vist godt ved. De matcher jo mine katte ;)[/QUOTE]

Altså hvis du spørger Emma, så er hun da en skødehund af rang :stuck_out_tongue: Og så har hun da de skønneste ører - ISÆR som hvalp. Det er KUN hund med røv og ører :lol:

[QUOTE=Lise H;727568]Annetter: Glæder mig til at se billeder af de fine små, når de kommer til verden. Men denne gang er jeg bange for at jeg ikke kan overtale Jacob til at vi skal have en af dine dyr :wink:

På den anden side, han har jo hele tiden sagt at vi skal af med en før der kommer en til og vi fik desværre reduceret dyreflokken med en kanin i denne uge :frowning: så der må være mulighed for en ny. Dog er jeg bange for at kaninen kun talte som en halv (i Jacobs hoved).

Ved du hvor mange hvalpe der kommer?

Anne: der kan du se, det er jo et match made in heaven :slight_smile:
ENIG [/QUOTE]

Lise - I skal da lige en tur forbi og se hvalpene :muhaha: Hvem ved - måske falder Jacob for dem :tihi:

Vi ved ikke hvor mange hvalpe der kommer, men “frygter” et ordentligt “læs”. 7-8 stk :yikes:

:lol: :lol: :lol: :lol:
Anne Anne Anne - du ved godt at jeg elsker dig helt vildt ikke?

Årh nej, det bliver ikke nemt det her :tihi: Mig og Jesper drømmer om en corgi, men det er først realistisk om et par år. Desværre.

Jeg glæder mig til at se billeder, når de kommer - Og at se hvor mange der kommer :smiley: