Hængebugsvinet Emma

Og forresten - tusind tak for kommentarerne til Emma.

Vi glæder os rigtig meget kan I tro :slight_smile:

[QUOTE=Annette O;727604]:lol: :lol: :lol: :lol:
Anne Anne Anne - du ved godt at jeg elsker dig helt vildt ikke?[/QUOTE]

Ja selvfølgelig ved jeg det… Man KAN da heller ikke andet end elske sådan en som mig… :engel: :stuck_out_tongue:

Nej lige præcis. Jeg elsker dig endda så meget, at du får den helt specielle ære, at blive TÆPPEBOMBET med billeder af vapselapserne når de kommer - og især når ørerne er ved at rejse sig :muhaha: :muhaha:

ARGH… U F*CKIN’ BASTARD… :hmpf::donk::ihhaltsåå:

:hjertehop::hjertehop::iloveyou::hjertetildig:

Nøøøj det er jo en mavse der er lige til at køsse på :inlove:

Hvem er farmand :slight_smile:

Og så lover ikke kun tæppebombe Anne Pande med billeder nææ nej der skal deles skal der :bebe:


Hvor mange er der?? Bud modtages :stuck_out_tongue:

4 stk :slight_smile:

uh jamen ejg gætter på 6 stk. Hvem er den heldige farmand, har du ikke et billede af ham ?

Her i byen bor der også et par lækre corgies, uh de er så nuser og bare altid i super humør og altid med forventning om alle elsker dem og vil lege ss Vores eva er helt vild med og lege med sådan et par skønne tøser.

Håber ikke der er mulighed for merle corgies i kuldet, for så kommer jeg ikke i nærheden… De er så utrolig smukke

MVH
Gitte

Her er farmand :slight_smile:

Oh hvor er de nuser :slight_smile:

MVH
Gitte

Du har proppet 7 tennisbolde i kæften på den stakkels hund. Syns du er en værre dyrplager - burde anmelde dig… :stuck_out_tongue:

…og kommer stadig ikke på besøg når de er kommet. Ingen fristelser = ingen hund til mig. :cool2:

Anne - hvad tror du det her betyder:

Du får et lille hint… :foto::muhaha2:

Modbydelige ondskabsfulde biatch…:stuck_out_tongue:

…men jeg eeeeeeeeelsker dig :hjerte:

[QUOTE=Annette O;727604]Lise - I skal da lige en tur forbi og se hvalpene :muhaha: Hvem ved - måske falder Jacob for dem :tihi:
[/QUOTE]

Det er forsøget værd - måske jeg skal prøve at drikke ham fuld og se om han er mere medgørlig så, det virkede da jeg skulle overtale ham til den lille mittetat.

:lol: det kan jeg godt se Anne, det går ikke, så må jeg hellere være sød:engel2: Annette klarer sikkert også det med at lokke helt fint selv :muhaha:

Hvor mange af dem har Anne reserveret til sig selv :?

:høhø:

[QUOTE=Skattekat;730400]Hvor mange af dem har Anne reserveret til sig selv :?

:høhø:[/QUOTE]

Kun et par stykker :ups: Kan ikke blive enig med mig selv nemlig :stuck_out_tongue:

[QUOTE=Skattekat;730400]Hvor mange af dem har Anne reserveret til sig selv :?

:høhø:[/QUOTE]

Ikke dem alle, så der er skam også én til dig :stuck_out_tongue:

Det er vist en opblødning, siden i weekenden … :fløjte:

Jeg skal ikke have nogen hund, da det ville være synd for kræet … men hvis jeg skulle, kunne intet mindre end New Foundlander gøre det :stuck_out_tongue: