Hængekøjer til væg

Jeg har været ved at se på nogle vægmonterede hængekøjer, men er lidt i tvivl om hvorvidt de er værd at investere i :slight_smile:

Er der nogen herinde der har dem? Er de gode eller?? :slight_smile:

Jeg har kun set dem hos Zooplus, findes der andre forhandlere/kvaliteter :slight_smile:

Hm… vi har haft en oppe - i ca 30 min. Greven hoppede op i den, stiverne bøjede og han røg ned igen. Det gjorde dimsen så også kort efter (altså, vi tog den ned). Greven vejede ca 5-6 kg, men det burde den da kunne klare.
Men måske den havde en fabrikationsfejl, jeg ved det ikke. Det var modellen fra Zooplus. Jeg tror der er bedre modeller i træ - dem ville jeg nok gå efter, hvis det var mig…

:slight_smile: Tak :slight_smile:

Jeg ved heller ikke helt hvad jeg synes om dem på ZP, de virker lidt “kleine” :slight_smile:

Jeg har både fra Zooplus og fra Maxi Zoo (om Maxi Zoo stadig har dem, ved jeg ikke, for det er længe siden, de blev købt) og kvalitetsmæssigt ligner de to hinanden. Her i huset er det væggen, der ikke kan holde til hvad som helst - ikke hængekøjerne - så pt. er de nedtaget, til jeg får fundet en sikker måde at have dem oppe på. Mine er typisk blevet brugt som “trampoliner” mere end som hængekøjer :wink:

Petfun laver dem også - de er markant stærkere end dem fra Zooplus, men naturligvis også dyrere :slight_smile:

Jeg har også dem fra ZP, og er meget glad for dem. Jeg har lige udskiftet min den ene som har holdt i ca. 2 år. og det var stoffet som måtte give op pga. slid :slight_smile:
Nogle af mine katte vejer lige omkring de 5 kg. :ups:

Jeg kender ikke de køjer fra ZP, men jeg har sådan en her fra Petfun og den er et hit.:slight_smile:
Og den sidder godt fast i væggen og selv den tungeste bamse her kan godt sove roligt uden at frygte at den falder ned med ham :tihi:

Wow den fra PF er bare flot :slight_smile: Men det ER deres produkter jo bare :slight_smile:

Det er uden tvivl sådan et par stykker jeg skal have fat i :slight_smile: Må se om de er til at betale med menneskepenge :wink: :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;856024]Wow den fra PF er bare flot :slight_smile: Men det ER deres produkter jo bare :slight_smile:

Det er uden tvivl sådan et par stykker jeg skal have fat i :slight_smile: Må se om de er til at betale med menneskepenge :wink: :D[/QUOTE]

Jeg mener at vi gav ca 250 for den som sidder på væggen.
Den hængekøje som er sat på stativet kostede vist nok 160, men den er ikke et hit her.
Det var mest killingerne som brugte den…de andre har for store rumper til at knne komme ind i den :tihi:

:smiley: ja sådan kan det jo gå :smiley:

“Problemet” her hedder egentligt Tino, da han er ret tung, men opfører sig som en slank siataler, og det kræver unægteligt lidt af inventaret :smiley:

Vi har et par af Petfuns væghængekøjer, og de er et sikkert hit hos vores katte. De holder i øvrigt fint til 9 kg. kat.

Jeg har en af de “almindelige” og den holder fint til både Stevie OG Ib. På en gang.


Her er et billede af Stevie fra den anden dag :slight_smile:

Min fra ZP hænger også fint - bliver ikke brugt så ofte, men det skyldes nok placeringen.
Har faktisk et par stykker liggende ude hos Cæsar, der skal sættes op.

Jeg har besluttet mig for PF.
De skal hænge i stuen og derfor skal det se “ordentligt ud” Jeg må lige tage lidt tilløb til at købe de to tre stykker jeg vil have, men så må de “nøjes” indtil da :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;856376]Jeg har besluttet mig for PF.
De skal hænge i stuen og derfor skal det se “ordentligt ud” Jeg må lige tage lidt tilløb til at købe de to tre stykker jeg vil have, men så må de “nøjes” indtil da :)[/QUOTE]

Jeg skal lige forstå… Når du skriver PF - så mener du Petfun’s produkter?.. Jeg har bare lige for sjov prøvet at kigge på Petfun’s hj.side - jeg synes ikke jeg kan finde sådan nogle…?..

Er det sådan nogle som dem her oppe i tråden - en rund plade - eller er det dem som er et stykke stof (altså som hængekøje)?

[QUOTE=KartoffelChips;856399]Jeg skal lige forstå… Når du skriver PF - så mener du Petfun’s produkter?.. Jeg har bare lige for sjov prøvet at kigge på Petfun’s hj.side - jeg synes ikke jeg kan finde sådan nogle…?..

Er det sådan nogle som dem her oppe i tråden - en rund plade - eller er det dem som er et stykke stof (altså som hængekøje)?[/QUOTE]

http://shop.petfun.de/de/zusatzartikel

Søren :slight_smile: Ja det er Petfun. Du finder de køjer i tredie fane :slight_smile: Jeg vil have dem med pladen, da de skal hænge i min stue. Hængekøjerne er fine, men jeg er ret sikker på tapetet neden under vil lide gevaldigt overlast, hvis de skal “kratte” sig op i dem :smiley:

Jeg fik måske ikke formuleret mig præcist… :slight_smile:

Så du vil have den type (altså en fast træplade) :

Hvis man alligevel vil ha’ en af træplade-typen, er det så ikke billigere at købe en almindelig lille hylde og en nullerput? Og så lime velcro på hylden og bunden af nullerputten?

Det var den her jeg tænkte på - hvis vi skulle ha’ sådan noget igen.
http://shop.petfun.de/de/zusatzartikel/haengematte-fuer-wandmontage.html

[QUOTE=KartoffelChips;856404]Jeg fik måske ikke formuleret mig præcist… :slight_smile:

Så du vil have den type (altså en fast træplade) :

[/QUOTE]

Ja :slight_smile: