HA'erne på Kattegalleri

Det ser ud til at de er blevet slettet undtagen britta -øøøvvvs

http://www.kattegalleri.dk/html/gal_helpadmins.asp

Ja har set det… måske admin endelig at taget sig sammen og ryddet op…

det er så bare trist at MB også er blevet slettet… men hun var jo en del af den omtalte ballade…

Jeg fik en mindre chok da jeg så at MB også var blevet ‘‘fjernet’’ .
Ved hun det mon selv ?

lige præcis, jeg dunker den person hårdt oveni bøtten der fortæller mb dette, det er der kun en der skal gøre og det er troldemor

Helt enig med Troldemor og Johnny… MB skal INTET vide, før Troldemor bestemmer sig for at det er tid

Også min tanke - puha, det kan da få blodtrykket etc. op igen, så nej skån staklen -uh

Helt enig.

Helt enig med Johnny

Nej, selvfølgelig, hvis det kan gøre hende ked af det, er der absolut ingen grund til at fortælle om det på nuværende tidspunkt.
Men så har admin alligevel gjort noget, og han havde måske netop været nødt til at tage alle dem med, der har deltaget i det, for ikke at vælge side. Britta var måske neutral, kan ikke huske det. Men han må da have skrevet en mail eller noget til dem.

Dette topic er blevet låst enstemmigt af admins da det indeholder negativt ladede posts om KatteGalleri.

Admins har i fællesskab forfattet følgende retningslinier om topics om KG … læs venligst nedenstående

alle positive tråde om KG og alle andre fora er naturligvis stadig meget meget velkomne… vi vil bare gerne tænke positivt og fremadrettet for fremtiden

Knus og -pote dask
Admingruppen

Hej alle jer dejlige brugere på KatteGale

Vi er et nyt forum, som er blevet stiftet fordi vi har et ønske om, at have fuld frihed til at ytre os omkring alt hvad der rører sig inden i os.

At vi (stiftelsesgruppen) så behovet for et nyt forum skyldtes, at vi ikke havde mulighed for at tale frit på KatteGalleri, hvor mange af jer stadig er aktive.

Fordi vi ikke på nogen måde ønsker KatteGalleri noget dårligt eller ønsker, at de brugere der frekventerer dette sted, skal føle sig dårligt tilpas på KatteGale, så har admins lavet følgende retningslinier for topics om KG

[b]1. Hvis det handler om, at du synes noget på KG er uretfærdigt, dumt eller forkert – så skriv det på KG!

1. Hvis der er personer på KG du har et problem med, FORDI de er på KG – så skriv det i en PB til dem – på KG!

2. Hvis du flyder over af retfærdig harme, over noget der er sket på KG imod en bruger der er her på sitet – så send vedkommende en PB hvis du vil sympatisere[/b]

Vi vil alle sammen gerne se fremad og gøre KatteGale til et virkelig virkelig dejligt sted at være. Det gør vi ikke ved, at hænge fast i alt det der skete i foråret 2008 på KatteGalleri – det gør vi ved at se fremad…

Hjælp os med at gøre KatteGale til Danmarks hyggeligste forum for katteelskere ved at respektere disse retningslinier.