Hærværk på Lones bil

Undskyld mig men nu er jeg sur -sorry

Men der har været folk forbi Lone i nat og skruet hendes boldte løs på alle dæk så da hun i dag skulle ud og køre faldt det ene hjul af bilen.

Lige nu er de igang med at tage billeder af det og politiet er på vej ud til Lone.

Hvordan kan mennsker finde på at gøre sådan noget :frowning:

Jeg sidder virkelig og ryster lige nu så ked af er jeg.
Tænkt nu hvis hun have kørt med 100km i timen og det så var sket.
Men heldigvis skete det da hun bakket ud.

Undskyld igen men jeg synes lige resten af jer skulle vide dette.
For der er jo mange der følger med her som gerne vil hjælpe Lone …

det kan man bare ikke være bekendt

Folk tænker godt nok ikke med hovedet [smilie=hate-boid.gif]
Som du skriver Sigga… hvad hvis Lone var kommet kørende med 100 km i timen… og hjulet var røget af -what
Lige meget hvad man har imod en person, så laver man bare IKKE sådan et nummer, det er simpelhen for langt ude -GRR

Sig mig lige engang - har folk da jord i hovedet :? Hvordan havde de lige tænkt sig at det skulle hjælpe hverken Lone eller misser :?
[smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif] -mai -mai

Jeg er helt enig. det er dybt forkasteligt og kunne have kostet dem livet -sorry -sorry

Sig mig engang… Har folk ikkke andet end jord i hovedet. Hvad fanden tror de selv de er ?
Selvtægt er IKKE i orden i min verden. Og bestemt ikke den i den form.

Det er jo direkte hærværk OG mordforsøg.[/quote]

Enig -thumbs

Sig mig engang… Har folk ikkke andet end jord i hovedet. Hvad fanden tror de selv de er ?
Selvtægt er IKKE i orden i min verden. Og bestemt ikke den i den form.

Det er jo direkte hærværk OG mordforsøg.[/quote]

Og fuldstændig enig må jeg erklære mig

Jeg er virkelig rystet, har folk da slet ingen hemninger mere ??? Tænker folk sig ikke bare lidt om, tør slet ikke tænke på hvad der kunne være sket [smilie=hate-boid.gif] [smilie=hate-boid.gif]

Jeg kan fortælle jer så meget at politiet taget dette meget alvoligt og det tager det som et mordforsøg.

Men det er meget heldigt at naboen har i nat set at folk er gået rundt omkring deres bil og taget billeder og det ene og det andet.
Så lad os håbe at de kan give en go beskrivelse af disse personer.

Lige nu er en af Lone´s meget gode veninder på vej ned til hende for at hjælpe Lone.
Lone er gået så langt ned nu at hun kan ikke mere.
Og jeg forstår hende godt.

Jeg sidder og venter på at jeg får nogle flere oplysninger og så skal jeg nok skrive herinde så i også ved besked.

Godt at politiet tager sagen alvorlig…

Stakkels Lone :frowning: :frowning:

Jeg har ondt af Lone L…

Det må virkelig være vildt hårdt at være hende lige nu… Jeg tror at jeg ville være gået helt ned med flaget. Først bliver hun kritisert for sine katte og hun ved ikke om man vil lade hende beholde dem og så bliver hun udsat for mordforsøg…

Det må være frygteligt især fordi det hun bliver straffet for noget hun elsker…

Skal katte verden virkelig være så modbydeligt at den er villig til at dræbe denne kvinde…
Lige nu er jeg flov over at være i en verden som vil lade en kvinde dø fordi hun har gjort noget forkert…

Hmm det er da noget underligt noget at gøre og lad os håbe at de finder de skyldige.

Et er at skælde Lone ud for sin måde at “passe” katte på, noget andet er at gøre skade på Lone. Det tror jeg og håber jeg virkelig ikke nogen herinde har haft i tankerne. Det er dybt ulykkeligt det der er sket, og jeg håber politiet får fat på dem der har gjort det. De må da have jord i hovedet, føj [smilie=hate-boid.gif]

Kære Allesammen

Jeg har nu skrevet til Admin om at få hele denne tråd slettet.
Da dette nu er blevet en politisag og derfor mener vi at alt andet skal stoppes.

Der skal ikke skrives mere om Lone nogle steder før hun selv kommer med noget igen.

Men hvis der virkelig er folk der gerne vil hjælpe hende kan de kontakte mig på

29 90 90 73
[email protected]

Jeg håber at folk kan forstå at vi nu bliver nød til at stoppe dette.
Men det hele er gået for langt nu. Det gjorder det der hvor man gør sådan noget som er sket i nat.

Hilsen Berit

Jeg tror ikke andet end politiet kan bede om at få slettet tråde på dette katteforum. Ellers er det helt op til Admin, og det plejer vi ikke at gøre herinde :frowning:

Enig -thumbs

lad os få slettet trådene… hvis det at der bliver skrevet herinde kan medføre dette, så synes jeg de skal væk…

Jeg har også skrevet til admin om hun vil være sød at slette tråden :slight_smile:

Pt er der ikke nogle retninglinier overtrådt, så vi ser ingen grund til hverken at slette eller låse tråden

Derudover, så bedes i holde jer til trådens emne… Hvis der er andre ting i ønsker at debatere, så bedes der oprettes en ny tråd - Tak :slight_smile:

Jeg tvivler meget på at det er folk her inde fra som er sunket så dybt og helt ærligt så ser jeg ikke hvad det hjælper at slette denne eller andre tråde.

Misforstå mig nu ikke, det er tragisk og forkasteligt at nogen kan synke så dybt, men samtid har jeg altså kattene i tankerne. Syntes de fortjener der opdateres om situationen og hvad der kan/skal ske i fremtiden

MVH
Gitte

Enig -thumbs