Hærværk på vores hegn

Ja så har vi haft hærværk på vores hegn .
Vi var ude ved mine forældre hele eftermiddagen og aften .
Inden vi kørte hjem til dem snakkede Sejr og jeg om vi skulle lade kattene blive ude når det nu var så fint vejr.
Men jeg er ikke glad for at lade dem være ude i haven når vi ikke er hjemme .
Så de blev alle lukket ind som de plejer .
Og det var også godt .
Da vi kommer hjem , fra mine forældre bliver de lige fodret med råt og vi satte os til at se en film ,ved 00.30 tiden ville vi i seng .Om natten har vi delt flokken , så de fleste komme med op oven på . og vi har så fem kastrater der gerne vil være ude om natten så de bliver neden under , så de kan går ud og ind som det passer dem.

Da vi kommer op og jeg fylder skåle med tørfoder og Sejr tømmer kasser ,ren rutine . Kan jeg ikke lige finde Barbelo . Så bliver enig om vi må har glemt hende neden under . Så ned og lede efter hende , vi kunne ikke finde hende . Ja så måtte hun jo være gået ud. Så Sejr tager en lommelygte og går ud . Han råber så, at der noget galt med hegnet .
Hold op mit hjerte sad op i halsen.
Men i det samme kommer Barbelo lunten ud bag fra trappen .
Men vi var så ude og fange de andre katte som plejer og være ude .
For vi kunne jo ikke lige lave det om natten .

Her til morgen kan vi så se hvor slemt det er , de har været op og klippe i vores indhæng på de 45 grader , som er hønse tråd . Det nedetse tråd som er poda hegn har nok været for tyk til at klippe i .
Hønse trådet var nydeligt klippet , kunne man se .
Så det kan ikke være kattene da trådene også bøjer ud af . Et stort rundt hul. og lige der hvor tråden er samlet .Det lille stykke af hegn fra samlingen hænger i en gren ude foran indhegningen . Det største stykke som mangler i hegnet er ikke til at finde
Sejr har udskiftet det stykke som er blevet klippet i stykker

Men hvor er det surt at folk ikke kender til dit og mit :thumbdown::thumbdown::thumbdown: .

Og hvor jeg glad for at vi skulle lede efter Barbelo så vi opdagede det.
Vi går altid hegnet igennem hver morgen . Men hvor ville jeg havde været ked af det , hvis vi var stået op her til morgen og en af de katte som må være ude om natten var væk.:frowning:

Sikke noget rod, men kan det ikke være en kat eller lign der var kommet ind i jeres have og ikke kunne komme ud igen der var skyld i at der blev lavet hul (så er det da til at forstå, men stadig irriterende )

Nej det tror vi ikke , da hegnet er er pænt klippet , hvis det har været et dyr , så havde hegnet været mere revet . Og det lille stykke fra samlingen er pænt hængt op i en gren , det andet er væk . Og det høje græs og ukrudt er trådt ned på den anden side af hegnet . Vi lader det pænt vokse højt for at holde uvelkommende væk . Da vores have går ned til vores børnehaves p-plads.:frowning:

Nej ok det kan jeg godt se så, men jeg mente hvis nu der havde været en kat inde og der var nogen der havde hjulpet den med at komme ud. Jeg ved da fra min egen have hvor der er udhæng at jeg af og til har fanget en kat i haven (og nej mine katte er heller ikke i haven når jeg ikke er hjemme, eller jeg sover)

Nej det kan da godt være ,men så har jeg da ventet at man lige havde skrevet en seddel eller på en eller andenmåde lige havde gjort opmærksom på at man havde klippet hul i vores hegn , så vores egne katte ikke slap ud .

Vi har engang haft vores nabo kat Mads inde i haven ,da Sejr lavede noget i haven med døren åben mens vores var inde . Og der reagerede vores kraftigt da de kom ud i haven dagen efter .
Men nu tager vi lige en snak med vores naboer , om de har set noget .

Først og fremmest - GODT at alle kattene var der :thumbup: og godt at I tjekker hegnet hver dag.

Det må være ubehageligt, at finde sådan et hul.
Forhåbentlig er det “bare” drengestreger, hvis ikke … eiiiij det er direkte skræmmende at tænke videre.

Ja lad os håbe , at det er drengestreger .
Naboerne har ikke lagt mærke til noget mærkeligt .
Så vi holder lige et ekstra øje .
Og håber det var en engangs forstilling .

Ja, det er snart ligefør, at man ikke tør lade kattene gå i indhegning mere.

Så er det bare, at jeg bliver endnu mere gal over, at jeg bliver beskyldt for at holde mine katte i fængsel, når nu de er indekatte kun med adgang til voliere.