Haft problemmer med TDC igen

Jeg har haft problemmer med TDC igen igen igen, og derfor har jeg ikke været på. De ryger snart ud af mit hus og så finder jeg et andet selvskab, det kan kun blive bedre end TDC.

Min svigerinde fortalte, at hun også lige har været uden tlf., net og TV i hele weekenden, fordi der var problemer ude hos dem med TDC

Jeg fatter det ikke, jeg har også TDC og har kun oplevet et enkelt svigt på nogen timer på internetforbindelsen for 5-6 år siden, ellers er der aldrig problemer

Nogen steder kæmper de mere end andre. Viborg området er der lige blevet fyret folk og mener det var Skive egnen har de flyttet folk til.

Mit kører lige nu trådløst (2 dage) imponerende. :S

De sidste 14 dage har jeg talt med dem næsten dagligt.

Så kan du bare sætte kabel på; var svaret.
Ligegyldig hvem jeg talte med, fik jeg at vide: Det skal De tale med en anden om.

De får en tekniker - kr. 199,- for at fortælle mig, at signalet herud var perfekt.
Det kunne jeg sgi da godt selv se. :doh:

Hos mig er det ikke om det er trådløs eller ej, nej de kan ikke finde ud af at mine regninger bliver betalt over betalingsservice, så de lukker bare for tilgangen til nettet fordi de siger jeg ikke har betalt, så jeg betaler dobbelt for det internet, men kører det det så dobbelt så hurtigt?? Næ nej, pluds det koster 200,- bobs hver gang det skal lukkes op.
Og jeg har haft ringet og ringet og været i TDC butikken, men lige meget hjælper det, så de er sgu et dyrt bekendtskab efterhånden, dobbelt regninger, oplukninger og telefon, puha. Jeg gider dem bare ikke mere, det slutter når jeg har fundet et andet selvskab der dækker her.

Mit TDC fungerer upåklageligt.
Jeg har valgt at betale en smule ekstra hver måned, for at have sikkerhed for, at forbindelsen bliver oprettet indenfor 8 timer (tror jeg nok det er).
Det betyder, at man bliver rykket frem i køen, hvis der er problemer :slight_smile:

[quote=PH Ziki;355755]Hos mig er det ikke om det er trådløs eller ej, nej de kan ikke finde ud af at mine regninger bliver betalt over betalingsservice, så de lukker bare for tilgangen til nettet fordi de siger jeg ikke har betalt, så jeg betaler dobbelt for det internet, men kører det det så dobbelt så hurtigt?? Næ nej, pluds det koster 200,- bobs hver gang det skal lukkes op.
Og jeg har haft ringet og ringet og været i TDC butikken, men lige meget hjælper det, så de er sgu et dyrt bekendtskab efterhånden, dobbelt regninger, oplukninger og telefon, puha. Jeg gider dem bare ikke mere, det slutter når jeg har fundet et andet selvskab der dækker her.[/quote]

Men man kan jo altid bevise, hvis man har betalt, så du betaler vel ikke dobbelt hver gang?

Beviserne ligger jo så på netbank, og de er ikke nemme at hendte når nettet er lukket, men det kan jeg nu og de kommer til at betale tilbage og så er jeg færdige med dem, jeg har kun haft problemmer med TDC, hvis ikke det ene så det andet, også med telefonen, der har jeg taletidskort nu, og det er ikke fra TDC.

I tirsdags gravede vores nabo nogle kabler over… TDC laver dem d. 9 april…

Tak TDC, for hurtig service… :S Ved godt der er påske… Men… Det er altså mange arbejdsdage!!!

Jeg er indtil nu TDC fan. Alt funger og har der været fejl i sommerhuset så er det blevet klaret samme dag :slight_smile:

Pia, jeg mener ikke at du kan klandre TDC for fejl som stammer fra betalings service eller fra din bank. :slight_smile:

Banken siger det er betalt, men jeg kan da klandre begge dele. Men under alle omstændigheder ryger TDC. Deres service klager jeg ikke over, den er i top, men resten er ikke.

[quote=Vivi_Fletcher;355863]Mit TDC fungerer upåklageligt.
Jeg har valgt at betale en smule ekstra hver måned, for at have sikkerhed for, at forbindelsen bliver oprettet indenfor 8 timer (tror jeg nok det er).
Det betyder, at man bliver rykket frem i køen, hvis der er problemer :-)[/quote]
Hvordan får man det?

Vi har cybercity, men det er jo tdc der skal ordne kablerne. De mener vist ikke vi lige er de første på listen… :s:thumbdown:

[quote=Abaddon;355941]Hvordan får man det?

Vi har cybercity, men det er jo tdc der skal ordne kablerne. De mener vist ikke vi lige er de første på listen… :s:thumbdown:[/quote]

Det gør du ved at have TDC :slight_smile:

[quote=Abaddon;355941]Hvordan får man det?
[/quote]

De spurgte mig, da jeg bestilte min forbindelse om jeg var interesseret - ved ikke hvordan man ellers får det.
Kan forestille mig, at TDC-kunder kommer i første række hos TDC.

Faktisk var det min plan at skifte efter et år (var tvunget til TDC fordi jeg ikke havde telefonforbindelse i forvejen), men jeg har været godt tilfreds med TDC, så jeg fortsætter :slight_smile:

Min kæreste nægter at have TDC…

Men de har jo gravet kablerne over til en hel vej + en fabrik… Så nogen af dem må da være TDC kunder :stuck_out_tongue:

[quote=Abaddon;355950]Min kæreste nægter at have TDC…

Men de har jo gravet kablerne over til en hel vej + en fabrik… Så nogen af dem må da være TDC kunder :p[/quote]

Jow jow … men alm TDC kunder har også kun krav om reparation i løbet af X hverdage.

Vores kabler blev gravet over, da de skulle nedlægge fjernvarme. Ringede så til TDC og de ville kigge på det. Nogle timer senere ringede TDC manden, at han var ude for at finde fejlen - han fortalte så, at en længere nede af vejen havde den store ordning, så der skulle han reparere indenfor 2 timer :rock:
Det kom så os andre til gode, eftersom det var hele vejen, der var omfattet af skaden.

[quote=Vivi_Fletcher;355952]Jow jow … men alm TDC kunder har også kun krav om reparation i løbet af X hverdage.

Vores kabler blev gravet over, da de skulle nedlægge fjernvarme. Ringede så til TDC og de ville kigge på det. Nogle timer senere ringede TDC manden, at han var ude for at finde fejlen - han fortalte så, at en længere nede af vejen havde den store ordning, så der skulle han reparere indenfor 2 timer :rock:
Det kom så os andre til gode, eftersom det var hele vejen, der var omfattet af skaden.[/quote]

Det ville jeg jo også bare have gættet på at virksomheden havde… Men åbenbart ikke…
Heldigvis er vi ikke hjemme i påsken, også er det ikke så mange dage.
Men helt generelt - så synes jeg det er meget at bruge 5-6 arbejdsdage på at ordne et kabel.

Til dem der ikke har fattet det, alle kabler ejes af TDC, så uanset hvem du er koblet op til så vil du blive affeced uanset hvem din udbyder er hvis det drejer sig om et kabel der er ødelagt.

Præcist - Derfor mener jeg jo også at når nu det er et helt boligkvarter så “kunne man håbe” der var en af dem der havde det der “kom foran i køen”… Så ville det jo hjælpe os andre. Jeg havde egentlig tænkt at der pga fabrikken, måske ville blive lavet noget hurtigere… Men nej…

Men jeg kan da godt forestille mig, hvis det er “enkelt” kabler, der er revet over og de skal vælge mellem en TDC kunde, og en ikke TDC kunde… Så går de da nok først til TDC kunden? :S

Jeg har Fullrate og er yderst tilfreds. Service er helt i top, og ved det mindste i vejen, bliver der gjort alt hvad de kan for at det bliver udbedret så hurtigt som muligt. I sommers, skulle der lægges El-kabler ned, og de kom så til at grave mit telefonkabel over i processen. Jeg ringede til Fullrate, og allerede dagen efter kom tdc’s teknikker og splejsede det sammen igen.

Jeg ved ikke om Fullrate har en særlig aftale med Tdc, men jeg var i hvert fald glad for det gik så hurtigt. Jeg havde set i ånden at det ville komme til at tage laaaang tid, inden jeg igen havde internet. Har hørt historier om at hvis man har anden udbyder end tdc, vil den slags tage for ever. Det gjorde det heldigvis ikke i mit tilfælde