Haley på dag 42

Haley sover rigtig meget, men når hun er vågen render hun mig i hælene. For at se om jeg har noget lækkert til hende.

Hvor er hun fiiin :hjerte:
Det bliver spændende, hvad hun gemmer på :slight_smile:

HAHA der er også hentet undertøj kan jeg se :tihi: (det sku vel aldrig være Haley? :tihi: Unni synes også at alt tøj der lugter godt af mig skal hentes ind i stuen :tihi: )

og hvor ER hun blevet fin med den lille mave :smiley:
Nu er der snart ikke længe igen! :smiley:

Ups, så det først nu.
Men det er nu nok Gandei, det plejer at være ham.

:hjerte:

Hvor er hun dejlig - er det dit første kuld killinger ??

[QUOTE=irene;1063300]Ups, så det først nu.
Men det er nu nok Gandei, det plejer at være ham.[/QUOTE]

:lol::lol::lol:

Stjæler han dine BH’er og lægger dem i kradsetræet ??

Kæft, hvor er det bare sjovt…

Så længe det er bare er BH’er. Men han var engang så venlig at snuppe et par trusser og aflevere dem til en VVS’er der var ved at, lave en vandhane.:dokdok:

Hvor er hun dejlig - er det dit første kuld killinger ??[/QUOTE]

De er 17 år siden vi sidst har haft et kuld, men dette kuld er jo fælles kuld med Eva (Eife)

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

Hoooold nu op.hvor er han bare sjov OG dygtig… du må lære ham at lægge det i vaskemaskinen…

:slight_smile:

Det bliver bare så spændende, jeg ville godt prøve at opleve det bare én gang i mit liv :wehuu:

Jah, og jeg glæder mig :smiley: Hvor er hun blevet fint rund! Det bliver så spændende :rock:

Åh ja - herhjemme morer Unni sig også med at aflevere mit snavsetøj til gæster af enhver art - og undertøjet skal jo helst hen til de, som man ikke lige kender så godt :dokdok:
det er såååå sjovt - eller… :tihi:

Vægten er nu 4020g, det vil sige hun har taget 900g på. Ikke noget at hun bliver kaldet, tykke trold eller tykke.

Hun er såååå fin :slight_smile:
Vil lige bemærke at DIone på dag 42 havde taget 510 gram på. Hun fik 4 stk :tihi: You do the math :stuck_out_tongue:

[QUOTE=DK Sugieh;1063354]Hun er såååå fin :slight_smile:
Vil lige bemærke at DIone på dag 42 havde taget 510 gram på. Hun fik 4 stk :tihi: You do the math :p[/QUOTE]

det må så give 9 :høhø: :stuck_out_tongue:

Det er jeg også sikker på :stuck_out_tongue: :tihi:

Et kuld på 7 er det ikke lige i overkanten:ok:

Hvor er hun en køn lille rundmave - glæder mig til at de killinger!

Jeg kan se dutter, kan jeg :smiley:

Haley-pigen er da bare dejlig :hjerte:

Nu stopper i altså. Hun får max 5, det er Eva og jeg enig om.

Visse birmafolk ville fnisende konstatere, at hun må være faldet i kilden med Horsens vand :wink:
VH
Susanne