Haley på dag 42

jeg sku hilse og sige fra Unni at antallet er helt ligemeget - bare der er dén rigtige i mellem :smiley: :stuck_out_tongue:

Ehmmmm måske I skulle konsultere Frøken Haley og Søren Sko omkring den aftale :smiley:

[QUOTE=DK Sugieh;1063354]Hun er såååå fin :slight_smile:
Vil lige bemærke at DIone på dag 42 havde taget 510 gram på. Hun fik 4 stk :tihi: You do the math :p[/QUOTE]

Årh, det var bare Dione der var alt for vægt bevidst :høhø:

Kan hilse og sige at Haley følger sin mors vægtøgning ganske fint - og hun fik altså 5 styk :rock:

[QUOTE=Eife;1063367]Årh, det var bare Dione der var alt for vægt bevidst :høhø:

Kan hilse og sige at Haley følger sin mors vægtøgning ganske fint - og hun fik altså 5 styk :rock:[/QUOTE]

Det har du sikkert ret i… For bortset fra hængepatter (big time) har hun sin ungpigefigur tilbage for længst :smiley:

Åh hvor er hun dejlig, jeg tror hun gemmer på 6 muslinger, 4 sølv og 2 uden :slight_smile:
Hun lyder som lille tykke Maya der pt. Kun sover og spiser

[QUOTE=PiaB;1063315]Åh ja - herhjemme morer Unni sig også med at aflevere mit snavsetøj til gæster af enhver art - og undertøjet skal jo helst hen til de, som man ikke lige kender så godt :dokdok:
det er såååå sjovt - eller… :tihi:[/QUOTE]

hahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Pia altså…sådan noget kan du da ikke bare sådan lige skrive…jeg er helt ødelagt af grin…jeg kan lige se det for mig.

Bortset fra det grineflip jeg lige fik…så er Haley altså en smuk og lækker kat…og sikken nogle dutter, det er da lige før den BH hun har hentet, passer til hende :smiley:

Det er vist for tidligt at gætte på, hvor mange der er, men hvor er hun dejlig. :hjerte: